Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anna1 schreef:echt heel knap van je. Hoop dat ik ook zo sterk ben als het ooit nodig zal zijn!
sterkte
ginger18 schreef:waarom euthanasie inplaats van slachten? Ieder zijn eigen keuze toch. @ts heel veel sterkte nog met het verlies. Fijn dat je weet hoe haar laatste uurtjes zijn verlopen.
ieder zijn eigen mening
MissPippin schreef:ginger18 schreef:waarom euthanasie inplaats van slachten? Ieder zijn eigen keuze toch. @ts heel veel sterkte nog met het verlies. Fijn dat je weet hoe haar laatste uurtjes zijn verlopen.
stank voor dank vind ik het........
Beantsje heeft deze keuze gemaakt, en haar paard daarmee een waardig afscheid van het leven gegund. Ik hoop dat ik als ik voor de keuze sta ook dapper genoeg kan zijn om niet voor mijzelf te kiezen, maar voor de snelle en pijn- en paniekloze manier zoals Beantsje ook heeft gedaan.
Ik vind het erg knap van je dat je dit gedurft hebt.. ik zou het zelf nooit durven.. het is heel rot voor je dat het aldoor mislukt met je paarden.. maar je moet niet opgeven, jij krijgt je droompaardje nog wel.. ik wens je veel sterkte met je verdriet..MissPippin schreef:ginger18 schreef:waarom euthanasie inplaats van slachten? Ieder zijn eigen keuze toch. @ts heel veel sterkte nog met het verlies. Fijn dat je weet hoe haar laatste uurtjes zijn verlopen.
stank voor dank vind ik het........