Zoveel mensen, en zovaak dezelfde gedachte.... toch niet DE Kendi... Ja Kate.. hier op bokt waren jullie zeker een bekendheid/beroemdheid... We zullen haar missen... nogmaals sterkte meis...
ohw wat erg... ik zag het in de naam van Shanna op msn, ik dacht nee toch! niet DE Kendi... En toen zag ik dit topic.. ik zit hier echt te janken Het hele verhaal heb je vol liefde voor Kendi opgeschreven, ik weet niet hoe ik het anders kan zeggen... heel veel sterkte gewenst meid en Kendi R.I.P.
Kate, ook namens mij, heel veel sterkte toegewenst met het verwerken van het verlies van je prachtige paard! Ook ik vond het altijd erg leuk om jullie topics te bekijken en te volgen hoe je wedstrijden gingen! Sterkte
net ook al een berichtje geplaatst maar moet er steeds aan denken.. KENDI! dé kendi, iedereen hier kent kendi! kate, ik wens je sterkte meid, ook al zeggen die woorden misschien niets, ik meen het wel. dikke knuffel!
Jeetje, wat vreselijk! Ik schrok echt toen ik de titel van dit topic las, en heb het gelezen met tranen in mn ogen. Kathleen, ik wens je heel veel sterkte met dit grote verlies!
eeej meisie.. heel erg veel sterkte ermee jij en je ouders... jammer dat het zo snel is gegaan. ik geloofde het eerst niet toen ik het hoorde ik denk ooh nee he niet die lieve kendi.. heel erg veel sterkte meisie
Ik wil je heeel veel sterkte wensen! Ik zag je msn naam en ik dacht, nee dit kan niet waar zijn! Nogmaals heel veel sterkte meis, dit heb je niet verdient..
Kate, gecondoleerd met dit verlies. Kendi was een paard om trots op te zijn, zeker weten! Er zouden heel wat Penny-meisje jaloers op jou zijn, met zo'n paard.... waaronder ik!
Kendi blijft voor altijd in jou hart, en hij gaat er nooit meer uit!!
jeetje ik schrik hier echt heel hard van, van de week zocht ik je naam nog op de startlijst van de stal midler bokaal. Ik wil je heel veel succes wensen, dit is de nachtmerrie van iedere eigenaar. Ik heb er geen worden voor maar al mijn sympathie heb je
Sjee... ook ik zag Kendi's naam in de titel staan... Ik bekeek jullie foto's altijd met veel plezier, jullie waren een hele mooie combinatie. Wat een triest bericht zeg. Heel veel sterkte.
Jeetje wat erg zeg... Ik heb je 3 juni nog gezien, hebben we gezellig staan kletsen en heb ik jullie kunnen bewonderen in je proef en je kür. En nu dit... Ik wens je heel, heel erg veel sterkte met dit grote verlies...
Wat vreselijk zeg. En soms zijn woorden niet genoeg om uit te beelden hoe sterkt jullie band is. Maar jou verhaal was heel duidelijk. Heel veel sterkte met het grote verlies.
ontzettend veel sterkte echt tragisch......zomaar, het ene op het andere moment..... kreeg kippenvel toen ik het las.... nogmaals heel veel sterkte toegewenst