[IM] Let me hold you for the last time...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dancer_

Re: Let me hold you for the last time...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 18:52

Ach jeetje, heb het met een brok in mijn keel gelezen. Heel erg veel sterkte gewenst :(. Geniet inderdaad lekker van je andere paarden. Kan het verdriet zeker niet wegnemen maar het misschien wel een stukje draagbaar maken.

stalmilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 19:15

Heel veel sterkte

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:00

Ook ik zie je topic nu pas, ik schrik hier echt van. Er zijn paarden op Bokt die je bijblijven en Ti is er daar een van. Ik weet nog precies dat Daisy drachtig was.. Bij het lezen van dit berichtje hieronder sprongen de tranen echt in mijn ogen, wat heb je dat mooi beschreven <3

Cynthia82 schreef:
Ik weet zeker dat Ti hier met een missie was. Zoals ik al schreef, is hij geboren in een periode waarin ik het heel moeilijk had. Het gaat nu al een hele tijd weer heel goed met me, dus zijn taak op deze wereld zat erop. Hij was hier voor mij, om mij weer de mooie dingen van het leven te laten zien, dat is hem gelukt. En nu is hij terug: Heaven was missing an angel.

Heel veel sterkte! :(:)

__Horsegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:10

tranen over mijn wangen! Wat sneu.
Heel veel sterkte met dit verlies.

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:13

RoWi schreef:
Ook ik zie je topic nu pas, ik schrik hier echt van. Er zijn paarden op Bokt die je bijblijven en Ti is er daar een van. Ik weet nog precies dat Daisy drachtig was.. Bij het lezen van dit berichtje hieronder sprongen de tranen echt in mijn ogen, wat heb je dat mooi beschreven <3

Cynthia82 schreef:
Ik weet zeker dat Ti hier met een missie was. Zoals ik al schreef, is hij geboren in een periode waarin ik het heel moeilijk had. Het gaat nu al een hele tijd weer heel goed met me, dus zijn taak op deze wereld zat erop. Hij was hier voor mij, om mij weer de mooie dingen van het leven te laten zien, dat is hem gelukt. En nu is hij terug: Heaven was missing an angel.

Heel veel sterkte! :(:)

Ik had precies hetzelfde!

Heel veel sterkte Cynthia :(:)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:15

Jeetje ik lees dit nu pas, wat vreselijk.... ;(

Heel erg veel sterkte...

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:30

Tranen in mijn ogen, toen ik het hoorde en nu weer.

Als je ti zou omschrijven ga je zoeken naar woorden.. Maar je vind de woorden niet. Ti kan je niet omschrijven. Hij was ongelofelijk. Telkens weer je laten verbazen met wat ie weer uit de kast haalde om je aan het lachen te maken. Je kon ook niet boos op hem blijven.

Ik heb al een hoop paarden leren kennen in mijn leven maar geen een kwam ook maar in de buurt van hoe Ti was. Meest bijzondere paard wat ik ooit heb leren kennen. Ik heb een hoop van hem geleerd.

Cyn een hele dikke knuffel voor jou! Je bent een topwijf hoe je er voor Ti was. Je bent er Altijd voor hem geweest van zijn eerste tot aan zijn laatste adem.

Sannesuzette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:35

Ik zie het ook nu pas.. Ik ben altijd een stille meelezer geweest en ik zit nog niet lang op Bokt. Toch kan ik zeggen dat TiSento een enorme indruk heeft achtergelaten. Onwerkelijk dat dierbaren op deze manier van je worden afgenomen. Veel sterkte in deze moeilijke periode, TiSento is altijd in je hart!

CloudDancing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 11:13

Oh wat een vreselijk nieuws. Ik heb hem gevolgd vanaf zijn geboorte tot nu aan toe. Zo wil je je dier niet verliezen.
Het lijkt wel heel erg op wat mijn paard had, alleen deed hij er 6 dagen over en kon ik hem nog wel naar een kliniek krijgen. Toen ze hem daar eenmaal hadden en open gingen maken, bleken ook al zijn organen kapot en aan het afsterven. Indy is niet meer wakker geworden uit de narcose.

Heel veel sterkte de komende tijd. Wat was dit een oneerlijke strijd!!

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 21:14

Ik mis hem zo verschrikkelijk! Dat komt nu echt keihard binnen.
Het normale leven is weer begonnen, maar Ti is nergens meer. Ik wil hem knuffelen en gek doen met hem, maar ik ben hem kwijt, voorgoed..

Ik had vandaag een hele slechte dag op werk, ik was heel emotioneel. Maar toen ik thuiskwam, was mijn kettinkje binnen en wat ben ik er blij mee! Ti voor altijd bij me!
'TiSento per sempre' betekent 'Ik voel je voor eeuwig'. Het groene steentje is een geboortesteentje voor de maand mei (en ik denk dat Ti blij is met groen, grasjes zijn ook groen). In de charm is zichtbaar as verwerkt.

Afbeelding

En dit is Ti's tafeltje:
Afbeelding
Een paar kaartjes die ik heb gekregen (die vierkantje met onze foto erop heb ik van de Lola-fans gekregen, met een prachtig gedicht er in. Zo ontzettend lief!), de foto is van oktober, een prachtige dag met Evelien op Dais en ik op Ti. Eén van de mooiste dagen van afgelopen jaar, ik voelde me on top of the world op zijn knappe rug. Zijn staart en in het blikje zit zijn as (er komt nog een mooie urn).
De plaat voor zijn foto is de binnenkant van de kaart die rechts staat. Die kaart heb ik gemaakt voor de mensen die er in de dagen van zijn ziekte en vlak na zijn dood voor me waren. Ik heb zo veel steun gehad, en daar ben ik heel dankbaar voor!

Nu komt het rouwen en dat zal heel lang duren..

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 21:24

:*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 21:24

:(:) Y;(
Weinig woorden, maar een dikke virtuele knuffel.
Wat een mooi plekje en een prachtig sieraad.

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 21:36

Wauw, dat heb je mooi gemaakt Cynthia.. Zo is hij toch altijd in je buurt. Nogmaals heel veel sterkte, ook nu het normale leven terug komt en alles nog wat pijnlijker gaat worden :(:)

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 21:54

Wat mooi Cynthia!
Dikke knuffel :(:)

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 22:00

Wat vreselijk Cynthia, je prachtige Ti, je mooie vent. Wat intens verdrietig en onwijs oneerlijk... Heel, heel veel sterkte!

CloudDancing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 22:42

Prachtig plekje heb je zo voor hem gemaakt. Respect dat je dat zo hebt gedaan. Indy z'n staart is nog ongewassen en onaangeraakt in de kast.
Toen ik m'n leven weer een klein beetje op probeerde te pakken, je weer een heel klein zonnetje gaat zien, kregen we de volgende klap.
M'n pa was al een poosje niet lekker, hoesterig en pijn in z'n rug. Artsen konden het een poos niet plaatsen, zou wel een, op z'n amsterdams gezegd, "ouwe banketstaaf kwaal" zijn. Tot de long foto. Hierin was in de rechter long een groot ei zichtbaar. Pa door de molen gehaald en het bleek heel heel fout te zijn en overal te zitten. 11 dagen na de uitslag overleed mijn vader. Een half jaar en 10 dagen na Indy.
Ik raakte in een jaar tijd 2 van de belangrijkste mannen uit m'n leven kwijt.

Het leven is oneerlijk en neem je tijd om alles een plekje te geven. Het is alsof je een kind bent verloren....

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 22:45

Wat een prachtige ketting & een mooi plekje, hij zal dankbaar zijn met zo'n baasje! Nogmaals, heel erg veel sterkte :(:)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 22:45

Wat ontroerend mooi ;(

In gedachten steunen we je, woorden schieten toch tekort...

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 22:50

Heel mooi kettinkje....wens je alle kracht om dit te verwerken....

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 23:13

Wat een prachtig plekje heb je daar voor hem, en die ketting prachtig! Heb er zelf ook eentje, zoek alleen nog iets waar het as in verwerkt kan worden. Ik denk dat hij het allemaal prachtig zou vinden, en ik hoop dat je de kracht vind om dit te verwerken :(:)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 13:01

Hele mooie ketting is het geworden en een prachtig plekje heb je voor hem ingericht.
Heel veel sterkte en onthou: hij zit gewoon in je met al die mooie ervaringen en herinneringen, die zijn altijd bij je!

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 13:32

Ach sterkte. Het is ook niet zomaar een gemis. Hij was je alles.

Super plekje en ketting.
Waar heb jij die ketting laten maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 13:34

Prachtig plekje voor een prachtig dier, erg mooie ketting ook

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 13:36

Hele gave ketting!!
En je tafel is ook ERG mooi! :(:)

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 14:03

Ik zie dit topic nu pas(en ik ben er erg van geschrokken), maar ik wil je héél veel sterkte wensen met het verlies van je mooie TiSento Y;( :(:)