Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynthia82 schreef:Ik weet zeker dat Ti hier met een missie was. Zoals ik al schreef, is hij geboren in een periode waarin ik het heel moeilijk had. Het gaat nu al een hele tijd weer heel goed met me, dus zijn taak op deze wereld zat erop. Hij was hier voor mij, om mij weer de mooie dingen van het leven te laten zien, dat is hem gelukt. En nu is hij terug: Heaven was missing an angel.
RoWi schreef:Ook ik zie je topic nu pas, ik schrik hier echt van. Er zijn paarden op Bokt die je bijblijven en Ti is er daar een van. Ik weet nog precies dat Daisy drachtig was.. Bij het lezen van dit berichtje hieronder sprongen de tranen echt in mijn ogen, wat heb je dat mooi beschrevenCynthia82 schreef:Ik weet zeker dat Ti hier met een missie was. Zoals ik al schreef, is hij geboren in een periode waarin ik het heel moeilijk had. Het gaat nu al een hele tijd weer heel goed met me, dus zijn taak op deze wereld zat erop. Hij was hier voor mij, om mij weer de mooie dingen van het leven te laten zien, dat is hem gelukt. En nu is hij terug: Heaven was missing an angel.
Heel veel sterkte!