Lieve mensen op Bokt,
Nog steeds sta ik versteld van de lieve en ontroerende berichten die binnen blijven stromen. Ondertussen al 13 pagina's, het is Royal gegund.
Ik mis haar nog elke dag, maar zoals het gezegde gaat, tijd heelt alle wonden. Het gemis is niet minder maar wel anders.
Ondertussen kan ik weer met een glimlach terugdenken aan dr, iets wat ze verdient!
Ze is altijd in mijn gedachte, voor altijd mijn liefste maatje! Vergeten doen we haar nooit en we zullen haar altijd blijven missen.
Felinee schreef:Heel veel sterkte. Wat een vreselijk verhaal, jammer dat er niet op tijd iemand kom komen om haar uit de vijfer te halen. Ik huil & leef met je mee. Ze is altijd bij je, in je hart.
Rust zacht Royal.
Sorry, wil er liever niet op reageren maar doe het toch.
Jammer dat je verhaal niet goed hebt gelezen of begrepen. De staleigenaar is met gevaar voor eigen leven haar achterna gesprongen, heeft uit alle macht geprobeerd haar op het droge te krijgen! Uiteindelijk 4 man sterk hebben haar geprobeerd te redden, maar 600kg paniek haal niet zo 1,2,3 uit het water. Helemaal niet als het zenuwstelsel al zover is aangetast dat ze niet meer kan staan en niet meer weet wat ze doet.
Nee, mijn staleigenaar verdient een standbeeld! Die man heeft zn leven gewaagd voor Royal!