Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Kimberley schreef:Hey, mijn topic staat hier nog zie ik nu pas. Dat ie het zo lang vol houdt.
Voor mij is het nu 1,5 jaar geleden. Het antwoord op mijn vraag weet ik nu wel. Ik merk nu dat ik gewoon wat minder aan haar denk, ipv de hele dag door zoals vlak na haar dood. Maar denk nog wel iedere dag meerdere malen aan haar, mis haar nog gigantisch. Kan nog uren over haar praten, over haar denken, en om haar huilen. Doe ik ook nog steeds wekelijks. Kan het alleen wat beter van me af zetten nu, en het belemmert mijn dagelijks leven niet meer (op uitzonderingen na).
Cayenne schreef:Ik heb vandaag een EMDR behandeling gehad waarbij deze keer ook het overlijden van mijn merrie centraal stond.
Het was ontzettend zwaar en uiteindelijk zat ook de therapeute te huilen![]()
Maar ik heb wel het idee dat het echt helpt. EMDR is traumaverwerking en ik krijg dat eigenlijk ook wegens andere gebeurtenissen, maar dit zit me nog steeds dwars dus ik wilde het graag meenemen in de behandeling. Volgende week gaan we door met het overlijden van Cayenne omdat het nog niet goed afgesloten is
sonjim schreef:Heel klein beetje positief nieuws, da is net geweest en heeft geen vocht afgetapt, want na het naar huis stappen 10 minuten waren de eieren helemaal weg, dus hij heeft een zeer goede circulatie, bij beweging. Waardoor nu de behandeling door rust toch direct gecombineerd gaat worden met opbouw.
Dreeke schreef:Dromen jullie nog wel eens over je overleden paard?
Ik heb vannacht weer over Vinga gedroomd (2e keer al van de week).
Ze stond in de bak met zand wat lekker zacht was onder haar voeten, maar omdat het al een poosje beter met haar ging dacht ik dat ze wel weer op de wei kon. Ik had ze bij Dakota op de wei gezet en nog geen 10 minuten later liep ze weer stok kreupel van de pijn.
Vraag me wel eens af wat zulke dromen betekenen...