Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tina schreef:sterkte ceesje ,de eerste keer een andere kinderpony bekijken vond best emotioneel na bellas dood
Het bizarre is dat dit dier juist wél wat weg heeft van ons eerste dier..En dan vooral het oog.
ceesje schreef:Wat voor dier hebben jullie op het oog detour? en wat is er met Ap, ? Haar moeder was toendestijds t-och ernstig ziek?
In januari struikelde hij tijdens het uitstappen, en liep een peesblessure op...Na uiteindelijk weer op peil te zijn mbt zijn trainingsschema viel het me op dat hij struikelde aan een ander been, en vroeg de DA tijdens de final check up vandaag ( dan mochten we alles weer doen, als pees ok was, was het ook) bleek het helemaal mis met het andere been- meneer is al jaren een wandelende tijdbom geweest; hij had een cyste in zijn straalbeen en deze is gesprongen doordat hij na lange rust weer aan de slag was gegaan en weer intensiever werkte. Het had eerder kunnen gebeuren- maar ook later.
ceesje schreef:tina schreef:sterkte ceesje ,de eerste keer een andere kinderpony bekijken vond best emotioneel na bellas dood
Ja het is een bijzonder moment , het is de wezelijke stap dat wij verder gaan , en daar kan ik mij ook wel weer goed bij voelen.En ik vertrouw erop dat er iets leuks en betrouwbaars op ons pad komt. bijzonder is dat de keuze voor ons gemaakt lijkt te worden.........?
Echter zijn we al wel op zoek naar een betrouwbaar plekje waar onze Ap mag blijven en zij laatste jaren mag slijten..en dat valt nog niet mee!
)