Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dreeke schreef:Sterkte meis, met het verlies omgaan kan je nu zeker nog niet, het is nog veel te vers.
Maar naarmate de maanden verstrijken zal je zien dat het wat beter gaat.
oOoKellyoOo schreef:Ik heb gister mn paard laten inslapen, hoe ik met het verlies omga? nog niet , op dit moment barst ik ieder minuut in tranen uit.
oOoKellyoOo schreef:Ik heb gister mn paard laten inslapen, hoe ik met het verlies omga? nog niet , op dit moment barst ik ieder minuut in tranen uit.
Kiwi_ schreef:Maandag is hij ingeslapen..
Binnen een jaar 2 jonge paarden verloren, waarvan 1 gewoon in topconditie, ik kan het gewoon bijna niet geloven.
Maandag is het dus gebeurd, en ondanks dat het pijn doet en me heel verdrietig maakt, heb ik vrede met zijn dood. Wat moet het fijn zijn om van die pijn in zijn hoofd af te zijn. En stiekem wist ik al een tijd dat het gewoon niet meer goed zou komen, van het paard waar ik zo gek op was, heb ik een tijd geleden al afscheid moeten nemen, hij was allang zichzelf niet meer, maar een heel ander paard. Een stuk minder enthousiast en aanwezig, wilde soms niet eens aangeraakt worden..
Ik hoop gewoon heel erg dat ze nu samen zijn, en allebei gelukkig. Bij het eerste paard was ik zo bang dat hij zich alleen zou gaan voelen, ik weet dat onzin is, maar nu heb ik dat gevoel veel minder. Ik heb een paar mooie gedichten gekregen en andere mooie teksten die veel steun geven. Ik ben gewoon blij en trots dat ik deze 2 kanjers de mijne heb mogen noemen, want ze waren meer dan fantastisch.
I'll keep them locked up in my heart until we meet again.