Honden weghouden is echt erg prettig als je het overleden dier nog enorm respecteert!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
detour schreef:Wat is Ceesje trouwens een gewéldig leuk dier, Ceesje!
Heb even gekeken naar je linkje. Ze doet me qua koppie- recht en zacht- aan onze eigen Ap denken.
Ik hoop dat je van haar heel lang mag genieten.
bernadette25 schreef:vergeten doe je nooit
boevie schreef:@ detour en dreeke wat een moeilijke dag zo, als je ziet hoe moeilijk we het er allemaal mee hebben, weet dan dat je niet alleen staat en dat veel mensen hier jullie verdriet absoluut begrjipen.
@ czarina het is ook nog zo vers voor je. Ik heb het weken niet kunnen geloven dat Speedy er niet meer was en nu dringt het zelfs ook nog lang niet altijd door.
@karin deB en ceesje. Ik ben het eens met Karin deB je snapt het wel maar op dat moment mag er wel iets meer respect zijn voor de band die mens en dier hebben met elkaar. Bij ons was het zo dat de Rendac geen toestemming heeft gehad om Speedy mee te nemen en was hij dus ook niet aangemeld bij de Rendac om mee te nemen. Het lijkt me een kleine moeite om daar goede afspraken over te maken en in ieder geval even te vragen welke paarden er mee genomen moeten worden zodat de Lingehoeve dan nog de gelegenheid had gehad om me even te bellen. Ja ik weet het, dat is misschien iets meer moeite maar in mijn werk doen we moeite voor dingen die veel minder ingrijpend en belangrijk zijn. Verstand en gevoel zijn 2 verschillende dingen en ik denk dat dat voor deze bedrijven wel iets is waar ze enigszins rekening mee kunnen houden. Ik begrijp wat je wil zeggen hoor ceesje en ik snap het ook, alleen vind ik het niet juist dat iemand anders voor jou de beslissing neemt over zoiets belangrijks terwijl dat met kleine afspraken en wat meer moeite te voorkomen is.
ceesje schreef:Verder geniet ik met de dag , want ze zijn sterk die paarden , maar als het verkeerd gaat , ben je ze ook zo kwijt......
boevie schreef:Ik wil Speedy zijn staart ook graag wassen maar vind het wel eng ben bang dat ik dan veel haren ga verliezen enzo en weet niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken. Hebben jullie goede tips?