Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tina schreef:en weegbriefje met gewicht van paard was de instorter voor me
een bevestiging van hoe slecht het was op eind met mijn paard
diddlmouses schreef:Voor degene die dr paard in Utrecht achtergelaten hebben, moesten jullie daar ook nog voor betalen?
tina schreef:kaartjes heb niet gehad maar duistland is op zich al niet zo paardenlievend ,veel paarden beschouwd men als vee of als een object
wel op dag zelf heeft de da meegeholpen paard netjes af te dekken onder zeil
we hebben hem afgedekt en ik heb niet meer gekeken laters eronder
daar voelde ik de behoefte niet meer aan ,was een zielig hoopje wat overgebleven was
en dat was maar goed ook want na ophalen lag op ophaalplek afgezien van halster ook een gedeelte maaginhoud met bloed en van achteren was laaste diarree ook nog weggelopen
zag er niet fris uit en heb huilend de boel staan wegspuiten met water op zand
naar de weg hoefde ik niet slepen ,hier halen ze het ook weg op erf ed als ze maar met de vrachtwagen erbij kunnen op de gewenste plek
dus kon in bak inslapen naast mijn eigen weg en ook aan mijn verzoek zo snel mogelijk morgens is voldaan
om 9 uur is die opgehaald
van de duitse rendac heb nog geen rekening ,als nou goed begrepen heb toen met bellen ,zou per kilo iets berekend worden vandaar de weegbrief met ophalen
weet niet hoe duur inslapen is in nederland? vond hier nogal prijzig![]()
de pas heb niet opgestuurd naar stamboek![]()
ik stond nog niet officeel geregistreerd en is een beetje herrinering voor me nog
staart heb niet erafgehaald ed
heb wel veel spullen die ik niet kan gebruiken meer ,weet niet of dat wil bewaren allemaal
van fleur heb nog steeds zadel onbruikbaar al meer dan 10 jaar liggen en nog een zadel erbij laten liggen
ik heb geen idee
voorlopig denk erover na