Getsie... wat een nieuws.. geniet van de komende dagen...maak veel foto's..knuffel lekker veel...en voor maandag heeeeeel veel sterkte ik vind dat je een goede beslissing genomen hebt hoe moeilijk die ook is....
Heh bah, wat een rotbegin van 2008 Ik heb het topic met tranen in mijn ogen doorgelezen...vreselijk! Ik wens TS heeeel erg veel sterkte maar je neemt de enige juiste beslissing. Inspuiten is inderdaad een slecht redmiddel, paard voelt dan niks meer maar als de pezen helemaal zouden doorscheuren dan dus ook niet en dan hangt het been er als een los stuk vlees bij...(heb het al eens eerder gezien). Nu neem jij de beslissing voor je vriendje en bent niet egoistisch omdat je hem niet kwijt wil, RESPECT!
Oh nee hé....had zo gehoopt op goed nieuws en nu dit......ben er stil van Ik heb wel diep respect voor je dat je voor je paard kiest. Geniet van jullie laatste dagen en knuffel hem plat. Heel veel sterkte maandag en de tijd daarna.......dikke knuf.......
Geverderrie! Ik heb het topic gevolgt en vandaag de uitslag gelezen! Wat een rot nieuws!! Je moet maar lekker nog even van hem genieten en terug denken aan de mooie jaren die jullie samen hebben gehad!! Mylène
jeetje hee meis , dat is niet niks. ik hoop voor je dat je de laatste dagen samen met hem toch nog kunt genieten. je ziet ons misschien niet, maar in gedachte zijn we bij jou. heel veel sterkte
Wesco
Wat een verhaal zeg.. Echt vreselijk dat dit soort dingen gebeuren..... Ik wil je heel veel sterkte wensen en geniet van de momenten die je nu nog samen hebt
Vreselijk! Ik wens je heel veel sterkte, en genieten van de momenten die jullie nog samen hebben! Vreselijk dat het zo moet aflopen, had gehoopd op goed nieuws, maar dat is niet gebeurt! Heel veel sterkte,
Jeetje wat een nare domper zeg... Geniet volop van de komende dagen en verwen hem maar lekker. Fijn dat je hem tot het laatst zal bijstaan, ik wens je heel veel sterkte daarmee en met het vinden van een plekje voor het verdriet
Lieve mensen, bedankt weer voor alle lieve reacties, en al het medeleven.. ben ik heel er blij mee, zeker dat ook hier alle mensen vinden dat ik alsnog de juiste beslissing neem.. Voor de mensen die het leuk vinden, hier zijn een paar foto's van de dag dat ik het hoorde, moet er nog een cd vol van opzetten, maar deze zijn ook erg mooi, ik heb alle foto's er gewoon op gezet niet alleen de mooiste, maar gewoon alle die gemaakt zijn. Ik heb zaterdag nog een fotoshoot met hem met witte rozen in zijn manen, want ik wil hem nog een keer op zijn allermooist op de foto! Hiervoor wil ik Elvira even in het zonnetje zetten! Omdatt ze weer voor me klaarstaan! Elvier je bent een schat!
En judith ook, omdat zij er ook voor me staat! Juul bedankt lieverdd!
het zijn super mooie fotos en met die witte rozen zal het ook super mooi worden. echt veel sterkte er nog mee, weet hoe moeilijk het is om afscheid van een dierbare te nemen
Heb dit topic vanaf het begin meegelezen (en meegehuild) en zo gehoopt dat je nog wat mooie jaren met je paardje mocht doorbrengen. Het is jullie echter niet gegund.
Ik vind het ongelovelijk moedig, dapper, sterk en van een eindeloze liefde voor je paard getuigen dat je deze beslissing hebt genomen. Het zal maandag absoluut niet makkelijk zijn, maar bedenk dat je Emir een hoop narigheid en pijn bespaard. Gelukkig heb je de tijd om afscheid van hem te nemen. Dat is jullie tenminste nog gegund. Heel, heel, heel veel sterkte maandag. Ik zal aan jullie denken en een kaarsje opsteken.