Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heel veel sterkte met dit grote verlies
je hebt het goede gedaan!
, en omdat ieder dier hier mag blijven helaas ook al vaker die beslissing moeten maken. En ook ik heb me wel eens afgevraagd of ik nog niet iets had kunnen proberen. Ondanks dat ik me besef dat een veearts niet zomaar het advies geeft dat het echt niet anders kan. Probeer je daar aan vast te klampen, je wilde hem helpen en opereren, dus je hebt hem wel de kans gegeven die er was
. Helaas was zijn breuk vele malen erger en heb jij dat ondekt, daar heb je hem veel ellende mee bespaard.
het is me wat... ik kan me je verdriet heel goed voorstellen 
Een ander droomveulen staat misschien nog voor je in de sterren geschreven, wie weet. Misschien ook niet en blijft het hierbij.
, heb je overwogen om Evita nog is uit logeren te sturen
. Ik volg sinds 2014 de dbt's ook dit jaar zijn er zeker 3 merries bij waarvan de baasjes graag 1 veulen uit hun merrie wilde fokken als opvolging en die helaas ook door ongevallen hun 1e levensjaar niet hebben mogen meemaken. Het zal nooit een vervanger zijn van Bou maar misschien wel een herinnering en eerbetoon aan hem. Mocht je met deze bokkers contact willen die jou verlies dus heel goed begrijpen stuur me dan maar een pb'tje he Sofie.
. Ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen.
Nee hoor, Sofie, je bent niet klaar voor een psychiater, je bent een paardenmens met veel verdriet.