[IM] Let me hold you for the last time...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-15 12:14

En zelfs nu krijgt Ti het weer voor elkaar; In zo'n korte tijd zo overweldigend veel reacties!
Ik wil graag iedereen bedanken voor de lieve, mooie reacties.
Tijdens mijn vakantie ging het best redelijk met me, maar sinds ik terug ben kan ik alleen maar huilen.
Gisteren heb ik Daisy en Fiore weer gezien en dat was enorm confronterend.
Daisy houdt niet van knuffelen, maar ik denk dat ze me stiekem toch gemist had en mijn pijn voelt, want ze liet me haar knuffelen en ze legde haar hoofdje op mijn schouder en liet hem daar een tijdje liggen.
Wat was het moeilijk (en tegelijkertijd heel fijn) om haar te zien. Haar ogen zijn Ti's ogen, haar blik is die van Ti, hoe ze kijkt, hoe ze haar hoofd houdt.. en dan de lege stal naast haar, Ti's spulletjes en geen hoge homo-hinnik meer zodra hij mij hoort. Geen komisch hoofd meer van hem als ik de staldeur open doe en geen kussies meer van hem..

Fiore is zo anders dan Ti en toch zag ik ook in haar mijn grote vriend terug. Het is moeilijk om hem zo te zien in die twee, maar ook heel fijn. Zo is hij toch nog een beetje bij me in zijn moeder en zusje.

Ik weet zeker dat Ti hier met een missie was. Zoals ik al schreef, is hij geboren in een periode waarin ik het heel moeilijk had. Het gaat nu al een hele tijd weer heel goed met me, dus zijn taak op deze wereld zat erop. Hij was hier voor mij, om mij weer de mooie dingen van het leven te laten zien, dat is hem gelukt. En nu is hij terug: Heaven was missing an angel.

Afbeelding

othelloster

Re: Let me hold you for the last time...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 12:19

De emotie is Te voelen vanuit mijn scherm, wat waren en zijn jullie een prachtige combinatie..
Nogmaals heel feel sterkte voor dit grote verlies..

caspertjeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 12:30

Ik ken jou en TiSento niet persoonlijk maar heb altijd genoten van je enthousiaste topics.

Ik wens je heel veel sterkte toe

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 12:37

Fijn dat je uit die gedachte steun kunt putten!
Hij heeft duidelijk voor velen iets betekend en maakt met zijn verhaal veel onvergoten tranen los...

:*

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 13:32

Prachtig omschreven lieve schat <3

Cynthia82 schreef:
En zelfs nu krijgt Ti het weer voor elkaar; In zo'n korte tijd zo overweldigend veel reacties!
Ik wil graag iedereen bedanken voor de lieve, mooie reacties.
Tijdens mijn vakantie ging het best redelijk met me, maar sinds ik terug ben kan ik alleen maar huilen.
Gisteren heb ik Daisy en Fiore weer gezien en dat was enorm confronterend.
Daisy houdt niet van knuffelen, maar ik denk dat ze me stiekem toch gemist had en mijn pijn voelt, want ze liet me haar knuffelen en ze legde haar hoofdje op mijn schouder en liet hem daar een tijdje liggen.
Wat was het moeilijk (en tegelijkertijd heel fijn) om haar te zien. Haar ogen zijn Ti's ogen, haar blik is die van Ti, hoe ze kijkt, hoe ze haar hoofd houdt.. en dan de lege stal naast haar, Ti's spulletjes en geen hoge homo-hinnik meer zodra hij mij hoort. Geen komisch hoofd meer van hem als ik de staldeur open doe en geen kussies meer van hem..

Fiore is zo anders dan Ti en toch zag ik ook in haar mijn grote vriend terug. Het is moeilijk om hem zo te zien in die twee, maar ook heel fijn. Zo is hij toch nog een beetje bij me in zijn moeder en zusje.

Ik weet zeker dat Ti hier met een missie was. Zoals ik al schreef, is hij geboren in een periode waarin ik het heel moeilijk had. Het gaat nu al een hele tijd weer heel goed met me, dus zijn taak op deze wereld zat erop. Hij was hier voor mij, om mij weer de mooie dingen van het leven te laten zien, dat is hem gelukt. En nu is hij terug: Heaven was missing an angel.

[ Afbeelding ]

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 13:36

Vreselijk! Veel sterkte!

Magic_Ice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 13:40

Ook ik schrok toen ik je naam bij dit topic zag staan...
Ti, in hetzelfde jaar geboren als 2 van mijn paarden, in hetzelfde DBT gekletst...

Heel veel sterkte met het verwerken en een plekje geven van het verlies van een speciaal mannetje...

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 14:05

Oh... Altijd zo genoten van je topics over hem, waar de liefde voor je paardjes van af spatte.
Wat ís dit erg, zo'n jong dier nog. Heel veel sterkte TS!!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 14:18

Pffff ik heb een enorme brok in mijn keel!

Wat vreselijk dat kleine knappe bijzondere Ti er niet meer is... heel veel sterkte!

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 14:28

Cynthia, ik zit met een brok in mijn keel. Jeetje wat onverwacht. Ik heb jullie stiekempjes altijd gevolgd, jouw prachtige gezinnetje, jouw meer dan prachtige band met Ti.. Heel veel sterkte, je staat er moedig in, ik vind het heel knap.

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 14:49

Jeetje...
Hier schrik ik enorm van. Wat heftig!
Ik zit hier met een brok in mijn keel..

Wat vreselijk. Heel veel sterkte met het verlies van grote topper Ti!

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 20:52

ooo.. wat verdrietig zeg!
Heel veel sterkte

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:07

Ik kom je topic nu pas tegen. lees altijd met heel veel plezier je verhalen over je Ti gang.....
Maar nu dit, niet te bevatten.......
Heel erg veel sterkte met dit oneerlijke verlies van Ti

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:10

Cynthia,

Geen woorden voor hoeveel ik hiervan schrik. Ik open nauwelijks topics waarvan de titel suggereert dat er afscheid genomen wordt, maar toen ik las dat het Ti was... Men ik heb gehuild, en ga weer huilen als ik je mooie woorden opnieuw lees.

Ook mij (en dat wist je vast) heeft Ti (hebben jullie) heel speciaal geraakt. Wat je over hem schrijft is zó mooi, zo echt en zo waar. TiSento was jouw gids, tastbaar geworden in de meest prachtige vorm ooit. Ik wil je zo ontzettend veel kracht en sterkte toe wensen met het verlies van jouw TiVriend, al ben ik er van overtuigd dat ClownTi nooit uit je leven verdwenen zal zijn.

Je bent een bijzonder mens, Cynthia. Bijzondere mensen verdienen bijzondere momenten. Bedankt dat je die momenten ook deelde met ons hier op bokt.

Liefs,
Flux, nog steeds VerliefTi

Justwater

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 08:14

Lieve Cynthia,

Woorden schoten tekort toen ik bijna een maand geleden hoorde dat Ti er niet meer is.

Tot nu toe heb ik mijn gevoelens daarover nog altijd niet goed kunnen plaatsen, ik heb veel mooie herinneringen aan dat mooie lieve paard.

Bij zijn geboorte heb ik hem van dichtbij mogen meemaken en hem leren kennen als een superlief prachtdier. Later volgde ik jullie nog van op afstand en ook dat was altijd genieten. Jullie deden veel leuke dingen samen en je was zo goed voor hem (en hij voor jou). Je schreef er altijd zo mooi over alsof het leek dat de lezer erbij was. Ik voelde dat wel altijd zo, dat ik jullie dan samen zag klieren met elkaar, lachen met elkaar, gekke bekken naar elkaar trekken, waarschijnlijk allebei met de tong uit de mond. Prachtig. :P

Ik zal die verhalen gaan missen, maar zal de herinneringen aan hem voor altijd bij me dragen. Ik wens je alle sterkte die je nodig hebt, zeker nu je weer thuis bent en dag in dag uit geconfronteerd wordt met het feit dat je lieve Ti-vriendje er niet meer is. Ik weet dat je er voor zult zorgen dat jouw herinneringen aan Ti nooit zullen vervagen.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:09

Erg triest. Sterkte.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:58

Al een poosje niet meer op bokt geweest, maar dit is niet wat ik wou lezen...
Altijd een stille meelezer geweest, maar altijd genoten van jullie topics.
Nu zit ik met tranen in mijn ogen dit te lezen en kan ik de juiste woorden niet vinden.
Het enige wat ik kan zeggen: heel erg veel sterkte.

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:32

Ik had me zo voorgenomen niet te gaan huilen toen ik dit topic begon te lezen... is niet gelukt. |( Heel veel sterkte!

Aniikaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:43

Tranen in m'n ogen en een brok in m'n keel..
Lees al je topics altijd met zoveel plezier, de prachtige foto's en leuke verhalen erbij.

Een nachtmerrie, heel veel sterkte met het verlies van jou allerbeste maatje Y;(

MabuPets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 22:51

Ik lees met tranen in jou ogen over de liefde die jij voelt voor Ti.
Ik kan me niet voorstellen hoe ongelooflijk pijnlijk dit voor jou moet zijn..

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 22:58

Ik kreeg tranen in mijn ogen tijdens het lezen van de OP.. Ontzettend naar hoe snel een dier kan aftakelen en dat je hem uiteindelijk nog kwijt bent ook.. Ik weet hoe je je voelt. Heel veel sterkte met het gemis, het is niet makkelijk maar je hebt wel de juiste keuze gemaakt.

Kimmetjuh18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 16:50

Heel veel sterkte.
Mijn hard brak net toen ik je verhaal las.
Je hebt wel gedaan wat je kon voor je paardje. Vergeet dat nooit
Liefs

_Mikey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 22:15

Nee! Niet Ti! Ik lees dit nu pas. Wat verschrikkelijk erg. Veel te jong! Jarenlang volg ik jullie al van onder mijn steen, vanaf het topic waarin Daisy drachtig was van Ti. En nu is hij er niet meer. Niet te bevatten. Ik heb weinig woorden voor je, behalve *aai* en knufs voor de Dais en de Fi

Juliana1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 18:47

Hé, jij stond toch in de Penny met je paarden? Sterkte! :)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 18:49

Jeetje, schrik hier best wel van... Knappe Ti.....
Zoals je wist was ik een trouwe volger van jullie zoals heel veel anderen...
Heel veel sterkte voor jou :(:)