Ik kreeg een brok in mijn keel toen ik het las. Woorden schieten te kort en ik weet dan ook niet wat ik moet zeggen.. dit zou geen enkele paardeneigenaar of liefhebber moeten overkomen. Je grootste nachtmerrie. Heel veel sterkte.
Percy
Geplaatst: 29-01-13 15:38
Sterkte, wat zal dit immens moeilijk voor jullie zijn.
Oh TS wat gaan jullie door een hel nu, ik hoop dat jullie dit drama een plaatsje kunnen geven. Prachtige pony's waren het. Veel sterkte met dit zware verlies
Ik ben hier eigenlijk niet zo goed in.. Weet niet precies wat ik moet zeggen.. Maar ik wil mij toch laten horen en zeggen dat ik je heel erg veel sterkte wens met het grote verlies...
Wow, ik hoor dit pas net! En meid, wat erg. Heel bokt is er voor je! Je familie & je vrienden natuurlijk ook! Maar, wat ik vind, is dat je heel sterk bent, probeer je sterk te houden! Heel knap dat je nog wat over je paardjes, die nog steeds leven in je hart, schrijft!
Ik heb je foto topic laatst nog met volle bewondering zitten bekijken. Ik wens jou en alle andere betrokkenen heeel veel sterkte met dit onwerkelijke verlies!
jeetje nee toch, ik heb vorige week nog ontzettend genoten van jou foto's wat was ik verlieft... en nu?... zijn ze er niet meer... het blijft maar door mijn hoofd spoken kan het niet bevatten.. ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd, dit wens je niemand toe.
Woorden schieten tekort, van de week nog je topic gelezen en als stille meelezer je paarden bewonderd. Wat verschrikkelijk om dit mee te moetten maken, dit zou nooit mogen gebeuren. Ontzettend veel sterkte gewenst, al is hier geen sterkte genoeg voor. Wat een ernorm verlies, Sterkte
Je bent een topper marin, die mensen op nu.nl weten niet waar ze het over hebben en weten niet hoe ontzettend goed jij altijd voor je paarden bent geweest. Want ondanks het ontzettend trieste einde, wedt ik zeker dat ze een geweldig leven bij jou hebben gehad met ontzettend veel liefde.
Van Nu.nl moet je niet te veel aantrekken hoor. Bepaalde personen staan als modder bekend en die willen alleen maar kwaad strooien. Hoe goed de feiten ook neergezet worden door diegene die wél verstand/inlevingsvermogen hebben. Nee, dat wakkert het verdriet alleen maar meer aan.