Pff wat een verschrikkelijk verhaal! Fatsoenlijke bestuurders gaan rustig rijden als ze paarden zien! Zo erg dat zulke dingen dan toch gebeuren als mensen daar geen zin in hebben!
Wat een afschuwelijke gebeurtenis! Heel veel sterkte met het verlies van je pony. Ik hoop dat je verhaal andere gemotoriseerde weggebruikers meer laat nadenken als ze een pony of paard tegenkomen onderweg.
jezus,, ik kreeg echt de tranen in mijn ogen,, heel veel sterkte,, en hoop dat die chauffeur een beste straf krijgt,, ook al komt jou pony er niet mee terug,, heel veel sterkte,,,
Jeetje Elbrich, Wat vreselijk.... Ik had het er toen nog met je moeder over hoe hard sommige vrachtwagens daar reden toen ik een keer op mijn paard bij jullie was en nu dit... Heel veel sterkte met het verwerken van dit alles.
Bah echt enorm naar. De ergste nachtmerrie van elke ruiter... En wat en *&%#$ dat ie gewoon door rijdt zonder te remmen.. En wat een L*L verhaal dat ie t niet gemerkt heeft.. Bah, heb t met tranen in mijn ogen zitten lezen.. wens je heel erg veel sterkte toe...
Elbrig meid, ik heb je al zovaak sterkte gewenst. En kan het ook niet vaak genoeg doen. Heb de tranen zelf nu in de ogen, bij het lezen van het hele verhaal. Meid heel veel sterkte, en als je even je verhaaltje kwijt wil of even wat steun wilt je weet mn nummer en ook waar ik woon. En anders ben ik binnen 10 minuuten op mn racefiets bij je.
Pff, wat een verhaal en wat een nare evaring moet dit voor jou en alle andere mensen zijn geweest zeg! Heel veel sterkte met het verliezen van je maatje, in je verhaal voel je echt je gevoel.. Sterkte meis!
Jeetje Elbrig, zomaar ineens je lieve maatje weg. Wat een nachtmerrie! Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd!
Wbt. de vrachtwagenchauffeur, ik heb niets tegen vrachtwagenchauffeurs ... maar ik heb hier echt geen woorden voor. Naast z'n rijgedrag ook nog eens keihard liegen, ik weet niet of hij überhaupt beseft hoeveel meer pijn alleen dat al veroorzaakt!
Heel veel sterkte gewenst..! Ik heb je een paar keer op wedstrijd zien rijden, het was echt een geweldige pony! Vreselijk dat het zo van de ene op de andere dag voorbij kan zijn..
jezus mini zeg wat verschrikkelijk erg zeg om dit mee te maken heb er geen woorden voor dat z`n onbeschofte vrachtwagen chaufeur zo hard kunnen rijden als ze zien dat je daar staat met paarden. Heel veel sterkte
verschrikkelijk,,,,,,,,,,,,heb er geen woorden voor,kan ook niets bedenken om je te troosten. wil je alleen maar ontzettend veel sterkte wensen om dit (ooit) te verwerken