Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caira schreef:Lynn_Nikita schreef:ik heb ook al jerenlang paarden, en ook op stallen gewerkt en stage gelopen, en op ene plaats doen ze het wel af, op andere plaats niet.
heb nieuw topic geopend, om mensen te waarschuwen en te kijken of ik in winkels of leveranciers waarschuwen willen geven bij e verkoop van een halster
Sorry ik heb alles gelezen maar ik kan geen respect voor je opbrengen! Je neemt de verantwoordelijkheid over andermans dieren, je weet voor jezelf al dat halster omlaten niet goed is ( waarom zou je ze anders steeds vaker wel afhalen). Maar omdat je haast hebt (voor een verjaardag notabene) laat je ze om. Je zegt jarenlange ervaring te hebben, maar dit is 1 van de basisdingen die je leert en ook in elk paardenboek zult vinden.En nu nog gaan roepen dat je mensen wilt gaan waarschuwen. Dat gaat er bij mij dus niet in. Sorry, misschien hard, maar als het mijn paard geweest, pfff.
Tooske schreef:Caira schreef:
Sorry ik heb alles gelezen maar ik kan geen respect voor je opbrengen! Je neemt de verantwoordelijkheid over andermans dieren, je weet voor jezelf al dat halster omlaten niet goed is ( waarom zou je ze anders steeds vaker wel afhalen). Maar omdat je haast hebt (voor een verjaardag notabene) laat je ze om. Je zegt jarenlange ervaring te hebben, maar dit is 1 van de basisdingen die je leert en ook in elk paardenboek zult vinden.En nu nog gaan roepen dat je mensen wilt gaan waarschuwen. Dat gaat er bij mij dus niet in. Sorry, misschien hard, maar als het mijn paard geweest, pfff.
Sorry, maar ik ben het hier wel een beetje mee eens!
Ik geloof echt dat je zeer veel spijt hebt en tuurlijk kan je er nu niks meer aan veranderen..
Maar idd als het mijn paard geweest was dan had je de mijne geweest!
Lynn_Nikita schreef:en als jij je paard ook elke dag binnezette met halster, en ook die van mij alle 4 en de andere pensionklant?? dan nog steeds
Alsik niet gegaan was, maar een ander van ons, hadden de paarden net zo goe dhun halster omgehad en had het ook kunnen gebeuren
Caira schreef:Lynn_Nikita schreef:
Sorry, maar ik ben het hier wel een beetje mee eens!
Ik geloof echt dat je zeer veel spijt hebt en tuurlijk kan je er nu niks meer aan veranderen..
Maar idd als het mijn paard geweest was dan had je de mijne geweest!
Joscaa schreef:De halsters werden toch af gedaan, en om jouw haast heb je het niet gedaan.
Anders ben je nu je verhaal aan het verdraaien!
Citaat:deed ik het ook vaker af , maar stom, niet elke keer dus.
Omdat ik zulke haast had heb ik alle halsters omgelaten