Ik dacht vandaag nog aan jullie! Toen ik net Youtube had ontdekt kwam ik wel eens filmpjes van jullie tegen. Wat erg, sterkte met dit verlies! Het leven is zo oneerlijk..
92Michelle
Geplaatst: 31-07-17 16:54
Heel veel sterkte
higgins
Geplaatst: 31-07-17 16:54
Sterkte
poetser
Geplaatst: 31-07-17 17:00
Mijn zoontje vroeg net hoe het met Big Mama ging, sinds de geboorte van Beer noemt hij haar zo. Hij wist dat het niet zo goed ging. Ik heb hem verteld dat ze nu over de Eeuwige Groene Weide aan het galopperen is. Ik zag dat hij het snapte en trok zich verdrietig terug. Even later kwam hij terug met zeer wijze woorden voor een 6 jarige.
Als Big Mama ziek was en pijn had, dan moeten we toch niet huilen omdat we triestig zijn? Ze heeft nu geen pijn meer en dan moeten we toch blij zijn? Ze is zelf ook weer blij en de juf heeft gezegd dat alle dode mensen en dieren pas echt dood zijn als wij ze vergeten zijn....
Ook wenst hij jullie veel sterkte, want hij weet hoe het is om een geliefde viervoeter af te moeten geven. Zijn trots, zijn eigen kat is helaas ook onlangs overleden.
Marcato
Geplaatst: 31-07-17 17:01
Wat een enorm verlies voor jullie, vreselijk. En wat een mooi ontroerend filmpje, ik schiet er zelf van vol. Een begrip op Bokt is niet meer, niet voor te stellen. Ontzettend veel sterkte voor jullie!
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. Wat zal de komende tijd zo verdrietig en leeg zijn. Hopelijk kun je je verdriet, liefde en plezier kwijt bij je andere paardjes en dan met name bij Beer
GabberGill
Geplaatst: 31-07-17 17:10
Jezus zeg wat is dit heavy. Het eerste trekpaard dat ik volgde en waarschijnlijk ook de laatste. Ik heb er weinig mee, maar jou en kim heb ik vanaf moment 1 gevolgd. Tineke zonder Kim hoe kan dat. Gevolgd hoe je je onzekerheden overwon en afgevallen bent en langzaam aan zoveel met Kim ging doen. Ze was niet de makkelijkste en toch het paard dat jou overal in hielp. Ik heb vaak om haar gelachen en ken haar niet in real life, maar dit bericht maakt me echt misselijk.
Heel veel sterkte voor jou, je vriend en je kudde. De hemel heeft een hele mooie grote ster erbij. We hadden graag meer van haar gezien.
Geloof niet dat ik ooit gereageerd heb op een berichtje van jou maar Kim kon je maar moeilijk over het hoofd zien op bokt. Heb soms wel eens meegelezen en daardoor meegekregen hoe dol jullie waren op dat paard.
Ik geloof mijn ogen niet. Ik ken je uiteraard niet en wist ook niet dat het niet goed ging met haar. Wat ongelooflijk verdrietig voor jullie.
Heel veel sterkte met het verlies van je prachtige paard.
Iser
Geplaatst: 31-07-17 17:27
Oh.... wat erg, heel veel sterkte!
loeloemoekie
Geplaatst: 31-07-17 17:29
Er zijn geen woorden meer om jullie pech te beschrijven.. Het enige wat ik kan is jullie nog meer sterkte en kracht wensen in deze moeilijke tijd.
Hanneke81
Geplaatst: 31-07-17 17:33
Jeetje ik schrik me kapot... Ik volg jullie Beer topic dus wist wel dat het hard achteruit ging, maar zo snel. Zit hier met een brok in m'n keel. Heel veel sterkte met dit ontzettend grote verlies. Wat zal ze een groot gat achter laten in jullie leven. Kim was echt een bijzonder paard.
DayDream21
Geplaatst: 31-07-17 17:34
Ik wens jullie ontzettend veel sterkte met dit grote verlies
oji
Geplaatst: 31-07-17 17:35
Wat vreselijk verdrietig voor jullie. Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote gemis. Ik hoop dat jullie kudde weer snel een nieuw evenwicht vindt.
robinxfellow
Geplaatst: 31-07-17 17:36
Heel veel sterkte met 't verles van zo'n geweldig paard!
Mijn hemel. Wat krijgen jullie veel te verduren in zo'n korte tijd. Ik heb altijd met heel veel bewondering jullie topics gevolgd en mijn dochter was verslaafd aan jullie you tube filmpjes . Ik zou bijna willen zeggen dat een Bokt legende is heen gegaan. Een heel bijzonder paard die zo te lezen heel veel mensen heeft geraakt. Ik wil jullie alle kracht wensen met dit ondragelijke verlies. ❤️
YazhiSien
Geplaatst: 31-07-17 17:51
Jeetje....ik volgde je topics in stilte....
En nu ben ik er stil van....sterkte...
kleinvosje
Geplaatst: 31-07-17 17:52
Ik ben niet zo actief meer op Bokt, en schrok dan ook toen ik de titel in het lijstje zag staan. Ik had er dus ook geen idee van dat er iets met Kim aan de hand was, een ook niet van de andere paarden die jullie hebben moeten laten gaan?
Heel veel sterkte, wat had ze (en de anderen) waardoor jullie afscheid hebben moeten nemen?
Lauraaxx
Geplaatst: 31-07-17 17:53
Tineke en Maarten ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie Kim..
Wat zal ze gemist worden. Ze kwam over als een heel speciaal paard met een gouden hart.