Zo wat een verhaal zeg.. Brok in m'n keel toen ik het las Heel veel sterkte!
Niekje51
Geplaatst: 31-12-14 14:41
Wat vreselijk om te lezen, ik wens je heel veel kracht toe in deze moeilijke tijd en hoop dat er een tijd aan breekt dat je aan hem terug zal denken niet alleen met een gevoel van gemis en verdriet, maar ook met een glimlach om jullie herinneringen die je samen deelt en de warmte van de liefde die jullie hadden samen.
MabuPets
Geplaatst: 31-12-14 15:02
Jeetje, ik ben er echt even stil van Cynthia.. Mijn adem stokte toen ik de eerste zin las, en heb met tranen in mijn ogen je topic gelezen.
Hij heeft veel indruk op mij gemaakt, die knappe gouden vent mijn zijn heerlijke witte smoeltje.
Ik wil je echt heel veel sterkte wensen bij dit vreselijke verlies. Je hebt absoluut de juiste beslissing gemaakt. Hoe pijnlijk deze ook is. Jullie hebben zoveel meegemaakt samen, en die mooie herinneringen kan niemand meer van je afnemen.
Nogmaals heel veel sterkte met het verlies van jou grote liefde..
Laatst bijgewerkt door MabuPets op 31-12-14 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 31-12-14 15:08
Hier ben ik helemaal stil van.. rust zacht knappe Ti, lieve Ti, mooie Ti, speciale Ti
Dikke knuffel voor Cynthia en iedereen die hem lief had
Abracadabra9
Geplaatst: 31-12-14 15:10
Jans schreef:
Hier ben ik helemaal stil van.. rust zacht knappe Ti, lieve Ti, mooie Ti, speciale Ti
Dikke knuffel voor Cynthia en iedereen die hem lief had
Precies dit, met tranen in mijn ogen
Nadine_S
Geplaatst: 31-12-14 15:13
Allemachtig wat een verdrietig verhaal... Heel veel sterkte.
djinnie
Geplaatst: 31-12-14 15:18
Ik open dit topic. De titel maakt me al duidelijk dat het een in memoriam is. Maar ik kijk niet naar de boktnaam...
en dan zie ik Ti staan. NEE! Niet TiSento. Waar ik altijd zulke komische topics over las. Ai, wat een verschrikkelijk nieuws. Geen enkel in memoriam topic is fijn, maar met zo'n jonkie is het nog een tikje heftiger.
Heel veel sterkte met het verwerken en een plaatsje geven van dit verlies. Een deel van Ti zie je ongetwijfeld terug in Diasy en Fiore, maar echt vasthouden kan niet meer. Gecondoleerd.
Tranen in mijn ogen een brok in mijn keel... Heel veel sterkte!
Moniquex
Geplaatst: 31-12-14 15:21
Ik had ergens al iets op facebook voorbij zien komen....maar wat een nachtmerrie! Vreselijk zo'n jong dier, zo oneerlijk, zo onwerkelijk........heb er geen woorden voor, heel veel sterkte met het gemis van je geweldige gezinslid! Heel mooi hoe je omschreven hebt hoeveel hij voor je betekend heeft en hoeveel je van hem geleerd heeft, dat neemt niemand je meer af!
Wat een schrik en een verdriet. TS je hebt het zo mooi omschreven en zo'n dappere en liefdevolle keuze gemaakt voor jouw Ti-vriend. Ik wens je alle kracht en sterkte toe.
Muzefee
Geplaatst: 31-12-14 19:00
Poeh... Tranen biggelen over mijn wangen, je verhaal haalt zoveel in mijn herinneringen naar boven, wat je hebt doorgemaakt...
Ook via deze weg nog eens heel veel sterkte!
We weten allemaal dat hij ergens op een heel mooie plek is, waar ook mijn lieve Nevaeh is, ze hebben ongetwijfeld de tijd van hun eeuwige leven!