Ik ga zo ook maar proberen te slapen, ben echt kapot, en mijn hoofd barst bijna...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mirjammie schreef:Pff, ik kan niet meer slapen, voel me echt leeg...
Cro, ik wil nog wel aan je kwijt dat je echt de beste eigenaar bent die Zephy zich maar kon wensen, je bent er altijd voor hem geweest, gisteren ook tot aan het laatste moment, en je houdt zo ontzettend veel van hem..Door de rust die Zephy gisteren uitstraalde leek het (zoals we al tegen elkaar zeiden) alsof hij wist wat er ging gebeuren en dat het goed was zo.
De leegte is natuurlijk enorm, maar je hebt de beste keus gemaakt voor Zephy, hij had zoveel pijn
Nou meis, heel veel succes met het doorkomen van de dag, en ik zie je vanavond...
Caroline1985 schreef:Dat gevoel heb ik ook al heel de tijd, maar de tranen zullen nog wel even blijven komenJe bent een lieverd!!!! En ben super blij dat jij mijn bijrijdster was! En ook zoals je met Sonja omgaat.. Ik zie je vanavond!!!! (K)OMG hoe lang kan een mens blijven janken????????? (dacht dat ik nu wel klaar zou zijn)
Mirjammie schreef:Caroline1985 schreef:Dat gevoel heb ik ook al heel de tijd, maar de tranen zullen nog wel even blijven komenJe bent een lieverd!!!! En ben super blij dat jij mijn bijrijdster was! En ook zoals je met Sonja omgaat.. Ik zie je vanavond!!!! (K)OMG hoe lang kan een mens blijven janken????????? (dacht dat ik nu wel klaar zou zijn)
Airborn schreef:oh Zeph! ik hoorde het vanochtend op stal van Else toen ik er was voor Farita d'r scan, ben er echt kapot van. Ik had al gezien dat er een bruine miste in de ruinen wei, maar dan denk je natuurlijk niet dat het zo iets is! Het was z'n schat! We gaan hem allemaal onwijs missen!
Echt heel veel sterkte, en als jullie een paar extra knuffels nodig hebben van paard of mens, en ik Farita staan voor jullie klaar!
Else vertelde nog hoe gelukkig hij keek tot op het laatst, en hoe hij lekker stond te eten, hij heeft het echt getroffen jullie 2 te hebben, als er 1 paard veel liefde kreeg was hij het wel!
Hemel, ik zit al helemaal te huilen, hoe moeten jullie je wel niet voelen![]()
Hij is overigens al opgehaalt.
Airborn schreef:Ik kan me niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen... Moet echt verschrikkelijk zijn! *geeft carolien en mirjam een dikke knuffel*
Achteraf, als de ergste pijn weg is zal het wel helpen dat hij zo rustig is ingeslapen. Het was gewoon zo'n schat, dat hij ook in de laatste momenten lief voor jullie was.
Een waarom... Tja, is er ooit een goede reden? Voor z'n schat als hij volgens mij nietIk denk dat het nog lang zal duren voor ik naar Visioen kan kijken zonder ook Zeph te zien...
rocar schreef:Ook wil ik mijn steun betuigen aan mijn vriendin en aan mirjam. Ik zal hem erg missen. Al was ik niet de held die op hem durfde te zitten als het harder ging dan de normale looppas. Ik heb jou Zeph, altijd met alle liefde verzorgd en heb erg genoten van al je streken die je altijd uithaalde. Ik zal nog vaak aan je denken.
rust zacht
R.I.P.