[IM] :'( Mijn paard net 4 jaar is niet meer!! :(

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mirjammie

Re: :'( Mijn paard net 4 jaar is niet meer!! :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 23:39

Inderdaad iedereen heel erg bedankt voor alle reacties, caroline je hebt ook helemaal gelijk dat je hoopt dat het een hele nare droom is en je zo wakker wordt, zo voel ik het ook... Scheve mond

Ik ga zo ook maar proberen te slapen, ben echt kapot, en mijn hoofd barst bijna...

Sfietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 23:41

Echt heel veel sterkte, ik zit hier zelf te wenen, zo aangedaan van je verhaal.
Wat is het leven soms zo oneerlijk.

Veel veel sterkte!

superdymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 23:47

Heel veel sterkte met dit grote verlies

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 23:59

OMG, wat vreselijk Huilen
Mirjam en Carolien, ik wens jullie heel veel sterkte met dit vreselijke verlies.
Krijg er de rillingen van, zo onverwachts.....zo oneerlijk....zo jong en zo braaf.
Ik heb zelf ook een 4 jarige die alles geweldig vind en het zo wonderbaarlijk goed doet.....moet er niet aan denken dat me dit zou gebeuren wat jullie overkomen is.
Ik kan de pijn gewoon voelen waar jullie nu mee te kampen hebben en voel me dan zwaar machteloos dat ik niks meer kan doen dan jullie beide heel erg veel sterkte en kracht toewensen om dit een plaatsje te gaan geven, maar dat zal veel tijd nodig hebben.
Meiden,ik bied jullie mijn virtuele schouder.

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 00:10

beide heel veel sterkte

Galupy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 00:27

Meiden wat een enorme nachtmerrie zeg!! Zo jong echt ongelooflijk ik kreeg er helemaal een naar gevoel van toen ik het las, dit wil echt niemand meemaken. Ik kende Mirjam en Zephyros een beetje uit het Paddox topic en toen ik zag dat dit topic over hem ging schrok ik echt enorm Huilen

Heel veel sterkte gewenst met het verlies Vriendjes zijn?

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 07:25

Pff, ik kan niet meer slapen, voel me echt leeg...

Cro, ik wil nog wel aan je kwijt dat je echt de beste eigenaar bent die Zephy zich maar kon wensen, je bent er altijd voor hem geweest, gisteren ook tot aan het laatste moment, en je houdt zo ontzettend veel van hem.. Lovers Door de rust die Zephy gisteren uitstraalde leek het (zoals we al tegen elkaar zeiden) alsof hij wist wat er ging gebeuren en dat het goed was zo.

De leegte is natuurlijk enorm, maar je hebt de beste keus gemaakt voor Zephy, hij had zoveel pijn Verdrietig

Nou meis, heel veel succes met het doorkomen van de dag, en ik zie je vanavond...

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 07:47

jeetje ,wat een verdriet...om een jong paard waar zo van gehouden wordt te verliezen..

ik wil jullie echt heel veel sterkte wensen,met dit grote verlies van jullie vriendje..

leven is gewoon zo oneerlijk af en toe Huilen

axdevil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 09:32

Lieve Mirjam en Caroline

Ik vind dit echt heel erg voor jullie meiden!! Verdrietig
Ben Getway in januari verloren dus ik weet maar al te goed hoe jullie je voelen al is de situatie niet te vergelijken!
De 4 jaartjes dat hij heeft mogen leven heeft hij echt wel als super jaren beleefd en zeker met baasjes als jullie!!!
Dit is iets waar jullie helemaal niets aan hebben kunnen doen om het te voorkomen.
En hebben jullie echt de beste beslissing gemaakt voor hem hoor hoe moeilijk het ook is...
Probeer wat steun bij oude Sonja te halen, die zal jullie hard nodig hebben en omgekeerd!!

Sorry Mirjam dak je sms pas vanmorgen las maar ik was al in slaap gevallen.
Belde je me daarom 's middags?
Kon namelijk niet opnemen omdat ik aan t werk was en dacht je gewoon nog even wilde kletsen net als tussen de middag en ik was vergeten om je terug te bellen... Sorry Verdrietig

Zoals ik al zei, zoek wat steun bij elkaar en bij Sonja en hou Zeph de schat in je hart!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeeeeel veeeeeel sterkte lieve meiden!!!!!!!!! Vriendjes zijn?

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 10:04

Jeetje meisie, ik heb je verhaal huilend zitten lezen!
Voor mij is het inmiddels al weer bijna vier maanden terug dat mijn merrie haar been brak op het weiland na een gekke bok. Verschrikkelijk hoe er dan ineens een einde aan het leven van je paardje komt. Over mij en mijn merrie heerste ook een vloek volgens mij. Ik heb 2 jaar lang met haar gezondheid gekwakkeld, toen ging het eindelijk goed, reden we onze eerste wedstrijd, wonnen die en een week later was ze er niet meer. Ongelofelijk hoe je droom dan inees pats boem weg is. Ik wou dat ik meer kon zeggen dan alleen maar heel veel sterkte... maar ik zou het niet weten.
Ik hoop dat je er met iemand over kan praten, zodat je het iets "makkelijker" kan verwerken. Of nou ja vertwerken, je moet een manier zien te vinden om er mee te leven. Het zal nooit meer hetzelfde worden als dat het was. Ik denk ook nog iedere dag aan Lizzy. Gister was mijn andere paard heel hard op het land aan het rennen, en het enigste wat ik deed was gillen dat ze naar binnen moest, en dan lopen de tranen over mijn wangen. Ik ben zo bang dat het weer gebeurt. Het is iets wat je altijd bij zult blijven, en mijn pb box staat voor je open als je even je hart wilt luchten.

Heel veel sterkte de komende tijd!! Ach gut

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 10:45

Bedankt allemaal weer voor de hartverwarmende berichtjes.
En ja het is zo onwerkelijk dat inderdaad je de ene dag nog op je paardje zit alsof er niets aan de hand is, en de andere dag het zo pats boem over is!
Het is gewoon niet te bevatten. Gelukkig heb ik/we een hoop lieve mensen om me/ons heen, dat is heel erg fijn!

Zuchtttt Huilen

Joey_Diamond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 10:47

Ohh wat verschrikkelijk zeg! ik weet hoe je je voelt! Ach gut
Ik heb mn merrie ook op 4 jarige leeftijd door een ongeluk in moeten laten slapen, ook been gebroken

Sterkte!!! Ach gut

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 10:52

jeetje ik heb er ook geen woorden voor.....vreselijk! Beide erg veel sterkte!!!

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 11:10

Iedereen ontzettend bedankt voor alle lieve reacties, dat doet me/ons echt goed.

Rosalinde, ga jezelf nou niet kwalijk nemen dat je niet opnam en dat je me niet hebt teruggebeld, je kon toch niet weten wat er aan de hand was. Dit had natuurlijk niemand verwacht...Scheve mond

@ Aukelizzy en Joey_Diamond: wat verschrikkelijk dat jullie dit ook mee hebben moeten maken.. Het is echt een ervaring die je niemand toewenst

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 11:11

Mirjammie schreef:
Pff, ik kan niet meer slapen, voel me echt leeg...

Cro, ik wil nog wel aan je kwijt dat je echt de beste eigenaar bent die Zephy zich maar kon wensen, je bent er altijd voor hem geweest, gisteren ook tot aan het laatste moment, en je houdt zo ontzettend veel van hem.. Lovers Door de rust die Zephy gisteren uitstraalde leek het (zoals we al tegen elkaar zeiden) alsof hij wist wat er ging gebeuren en dat het goed was zo.

De leegte is natuurlijk enorm, maar je hebt de beste keus gemaakt voor Zephy, hij had zoveel pijn Verdrietig

Nou meis, heel veel succes met het doorkomen van de dag, en ik zie je vanavond...

Je bent een lieverd!!!! En ben super blij dat jij mijn bijrijdster was! En ook zoals je met Sonja omgaat.. Ik zie je vanavond!!!! (K)OMG hoe lang kan een mens blijven janken????????? (dacht dat ik nu wel klaar zou zijn)

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 11:21

Caroline1985 schreef:
Je bent een lieverd!!!! En ben super blij dat jij mijn bijrijdster was! En ook zoals je met Sonja omgaat.. Ik zie je vanavond!!!! (K)OMG hoe lang kan een mens blijven janken????????? (dacht dat ik nu wel klaar zou zijn)
Dat gevoel heb ik ook al heel de tijd, maar de tranen zullen nog wel even blijven komen Huilen

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 11:45

oh Zeph! ik hoorde het vanochtend op stal van Else toen ik er was voor Farita d'r scan, ben er echt kapot van. Ik had al gezien dat er een bruine miste in de ruinen wei, maar dan denk je natuurlijk niet dat het zo iets is! Het was z'n schat! We gaan hem allemaal onwijs missen!
Echt heel veel sterkte, en als jullie een paar extra knuffels nodig hebben van paard of mens, en ik Farita staan voor jullie klaar!
Else vertelde nog hoe gelukkig hij keek tot op het laatst, en hoe hij lekker stond te eten, hij heeft het echt getroffen jullie 2 te hebben, als er 1 paard veel liefde kreeg was hij het wel!
Hemel, ik zit al helemaal te huilen, hoe moeten jullie je wel niet voelen Huilen

Hij is overigens al opgehaalt.

axdevil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 11:46

Mirjammie schreef:
Caroline1985 schreef:
Dat gevoel heb ik ook al heel de tijd, maar de tranen zullen nog wel even blijven komen Huilen

Getway is in januari heengegaan en ik huil ook nog steeds als ik hem erg mis ook al heb ik het een plekje kunnen geven.
Een paard is en kan je beste maatje zijn en is niet niks om te verliezen.
Geldt ook voor andere dieren je lief zijn.

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 11:50

Airborn schreef:
oh Zeph! ik hoorde het vanochtend op stal van Else toen ik er was voor Farita d'r scan, ben er echt kapot van. Ik had al gezien dat er een bruine miste in de ruinen wei, maar dan denk je natuurlijk niet dat het zo iets is! Het was z'n schat! We gaan hem allemaal onwijs missen!
Echt heel veel sterkte, en als jullie een paar extra knuffels nodig hebben van paard of mens, en ik Farita staan voor jullie klaar!
Else vertelde nog hoe gelukkig hij keek tot op het laatst, en hoe hij lekker stond te eten, hij heeft het echt getroffen jullie 2 te hebben, als er 1 paard veel liefde kreeg was hij het wel!
Hemel, ik zit al helemaal te huilen, hoe moeten jullie je wel niet voelen Huilen

Hij is overigens al opgehaalt.

Dank je wel Froukje, we zijn er allebei echt helemaal kapot van, het klopt gewoon niet... Verdrietig
Hij heeft inderdaad tot het laatste moment genoten van het gras en het leek wel alsof hij ons moed aan het inpraten was op het laatst, zo sterk was hij.
Maar waarom moest dit nou, waarom! Huilen

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 11:55

Ik kan me niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen... Moet echt verschrikkelijk zijn! *geeft carolien en mirjam een dikke knuffel*
Achteraf, als de ergste pijn weg is zal het wel helpen dat hij zo rustig is ingeslapen. Het was gewoon zo'n schat, dat hij ook in de laatste momenten lief voor jullie was.

Een waarom... Tja, is er ooit een goede reden? Voor z'n schat als hij volgens mij niet Boos! Ik denk dat het nog lang zal duren voor ik naar Visioen kan kijken zonder ook Zeph te zien...

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 11:59

Heel veel sterkte! Wat verschrikkelijk zeg..

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 12:08

Heel verschrikkelijk om mee te maken...
en dat er geen kans was op genezing!

het is misschien voor het paard wel beter zo, hoeft hij in ieder geval gene pijn te lijden...

heel veel sterkte julliiee!!!

rocar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 12:21

Ook wil ik mijn steun betuigen aan mijn vriendin en aan mirjam. Ik zal hem erg missen. Al was ik niet de held die op hem durfde te zitten als het harder ging dan de normale looppas. Ik heb jou Zeph, altijd met alle liefde verzorgd en heb erg genoten van al je streken die je altijd uithaalde. Ik zal nog vaak aan je denken.

rust zacht

R.I.P.
Afbeelding

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 12:45

Airborn schreef:
Ik kan me niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen... Moet echt verschrikkelijk zijn! *geeft carolien en mirjam een dikke knuffel*
Achteraf, als de ergste pijn weg is zal het wel helpen dat hij zo rustig is ingeslapen. Het was gewoon zo'n schat, dat hij ook in de laatste momenten lief voor jullie was.

Een waarom... Tja, is er ooit een goede reden? Voor z'n schat als hij volgens mij niet Boos! Ik denk dat het nog lang zal duren voor ik naar Visioen kan kijken zonder ook Zeph te zien...

Thnx meis!! Waardeer ik echt! Ook bedankt voor je PB-tje. Niemand had het verwacht en ja heel oneerlijk. Gelukkig was Zephy er zelf erg rustig onder en inderdaad zoals Mirjam ook zegt het leek net of hij ons liep op te beuren en op te vrolijken i.p.v. andersom!

Het was zo een topper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Huilen

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 12:46

rocar schreef:
Ook wil ik mijn steun betuigen aan mijn vriendin en aan mirjam. Ik zal hem erg missen. Al was ik niet de held die op hem durfde te zitten als het harder ging dan de normale looppas. Ik heb jou Zeph, altijd met alle liefde verzorgd en heb erg genoten van al je streken die je altijd uithaalde. Ik zal nog vaak aan je denken.

rust zacht

R.I.P.
Afbeelding

Ahhhhhhhhh Wat lief schat! Wist niet dat je hier speciaal een accountje hebt aangemaakt. Ga je zo een dikke knuffel geven!!! Wat fijn dat er zulke lieve mensen zijn. En ik hou van jou!!!!!!!!

We zullen hem nooit vergeten!