jeetje wat vreselijk,ze zal zeker heel veel pijn gehad hebben,ze is nu ergens waar ze geen pijn meer heeft...schrale troost,een maatje verliezen doet zo'n pijn...
heel veel sterkte met het verlies van je grote vriendin...
Jeetje wat een verhaal, heeeeeel veeeel sterkte. Voel met je mee. Ben ook 1 (verzorg)paard kwijtgeraakt en sinds gisteren gaat mijn huidige (verzorg) paard weg, Heb je trouwens enig idee hoe dit kon gebeuren (veranderd natuurlijk niets aan het feit dat het gebeurd is he) Nogmaals heel veel sterkte
Wat zal jij je beste maatje missen. Ik wens je heel veel sterkte. En denk alsjeblieft niet te veel aan dit laatste vreselijke moment met haar, maar aan de leuke tijden die je met haar hebt mogen beleven. En denk aan het feit dat je haar hebt mogen kennen, ook al was het niet lang.
Jeetje Daf! Ik ben verbijsterd! Ik vind het heel erg voor je. Ik kan me goed voorstellen dat je het zelf nog niet kan geloven. Ik kan me ook voorstellen dat je het jammer vind dat je er nooit achter gaat komen hoe het nu precies is gebeurd.
Wat een verdrietig verhaal zeg. Je hebt haar maar kort gehad en je had je net voorbereid op 'het echte werk'.
Hebben die wonden die ze eerder al aan haar achterbenen er ook iets mee te maken denk je? Of liep ze toen helemaal niet kreupel?
Als ik je verhaal zo lees heb je zeker de goede beslissing genomen, maar het zal niet makkelijk geweest zijn. Je hebt je er natuurlijk niet echt op kunnen voorbereiden en dan is het in het begin zo onwerkelijk. Heel veel sterkte de komende tijd...
Kippenvel van je verhaal, lijkt me moeilijk om zo snel zo plots een beslissing te maken. Ik heb er bij mijn merrie (nu 4 weken geleden) een beetje naar toe kunnen leven maar dit is echt zo plots. Heel veel sterkte met dit grote verlies.
Zo jong nog.....heb er geen woorden voor. Dappere beslissing van je om haar te laten gaan,ze heeft nu geen pijn meer......... Wil je veel kracht en sterkte toewensen met het verlies................
Wat een verhaal... Weet in ieder geval dat je de juiste keuze hebt gemaakt, ze heeft nu geen pijn meer en zal blij zijn met de ontzettende moelijke keuze die je hebt moeten maken. Heel erg veel sterke toegewenst!
Wat een bizar verhaal, zomaar een bot verbrijzeld... bizar.. Lijkt me vreselijk je jonge paard zo te moeten verliezen, heel veel sterkte de komende tijd.