Dank jullie wel allemaal.
Nadat Senna ingeslapen is ben ik het rondje dat we het meest gereden en gefietst hebben nagefietst. Ik heb heel hard gehuild, geschreeuwd zelfs, maar ook de mooie herrinringen opgehaald van onze ritjes. Ja, zelfs van die keer dat ze zo schrok van een vogeltje en ik ernaast lag 
Aan degene die niet weten wat ze had. Senna heeft haar SI gewricht gebroken. Ooit. Als jongpaard, waarschijnlijk tussen naar 1e en 2 jaar in. Ze is onder het zadel nooit 100% geweest en ik ben er stad en land mee afgeweest in de hoop een DA tegen te komen die a) wist wat ze mankeerde en vooral b) het op kon lossen.
Helaas bestaat die DA niet. Na overleg met de laats behandeldende arts van klniek Laarakker heb ik deze onwijs moeilijke keuze gemaakt. Senna had altijd pijn bleek wel nadat ik haar een aantal dagen op de pijnstillers had geprobeerd.
Hoe verschrikkelijk ik het vind om nu zonder mijn mooie meid verder te gaan, nog verschrikkelijker had ik het gevonden haar in leven te laten, met pijnstillers, alleen om mezelf te sparen.