als ik naar de foto's kijk kan ik alleen maar denken wat een prachtig paard ik hou niet van bont maar hij sprak me echt aan en het deed me pijn om te lezen dat hij er niet meer is hoe moet het wel niet voor jou zijn wat een ontzettend gemis moet het voor je zijn ik wens je alle sterkte van de wereld
Zie hem nog steeds daar zo liggen.. Het is goed zo Ren, hij heeft zijn rust verdiend.. Ookal was die nog veelst te jong! Elke keer als ik bij jou kom en die lege stal zie zal ik hem missen, die mooie tyden die wij met hem hebben gehad.. Nooit zal ik die vergeten!
Lieve Renee, ik schrik ontzettend van dit bericht, dit had ik nooit verwacht! Ik vind het verschrikkelijk voor je en ik wil je laten weten dat ik met je meeleef en dat ik aan je denk. Ik heb Barco niet goed gekend, maar ik heb hem altijd een prachtig en lief paard gevonden en ik zag hoe gelukkig je met hem was. Denk aan al jullie mooie momenten en heel erg veel sterkte! Liefs, Jooske
Wat een plaatje van een paard, echt een mooi mannetje. Ik weet dat het een moeilijke beslissing is geweest maar het is ook de beste geweest. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en de moeilijke tijden die nog gaan komen, maar onthou vooral de goeie dingen, niet alleen de laatste momenten dat hij zo ziek was. Sterke!
Lief Barco, slaap zacht. Het was beter voor hem, nu leeft die verder zonder pijn. En ik weet zeker dat je hem ooit weer zal tegenkomen. Bewaar zijn de herrineringen aan hem goed. Je zal hem nooit vergeten, en hij jou ook niet.
Ooh men wat een prachtig mooi paard was dat en wat paste jullie mooi bij elkaar.. als ik naar de foto kijk krijg ik helemaal een rilling over me rug waarom,,. moet dat nou zo'n mooi paard en zo jong .. maar onthou achter tranen en verdriet schuilt een glimlach van herinneringen .. Sterkt meis..
Je bent een super moedige sterke meid, je hebt gedaan wat het beste was voor je paard. Héél veel sterkte. En verdriet is niet op papier/Computer te verwerken, ik heb mijn paardje op 2jarige leeftijd verloren, ik weet dat het héél moeilijk is, probeer toch jezelf eroverheen te zetten..
Ik wens je zoveel sterkte als niemand je ooit heeft gedaan!