Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ijslanderfan schreef:Heb je geen hoefijzer van hem? Daar kan je prachtige dingen mee doen. Of een hangertje met een neutraal kokertje met een paar haren erin.
SplashIsLief schreef:Je hoort vaak dat mensen een kettinkje kopen en de naam van de dierbare laten ingraferen. Ik ben al dagen aan het verzinnen, ik wil iets anders, iets moois, iets van ons. Tot zover ben ik nog niet gekomen, maar ben benieuwt wat jullie hebben van een dierbaar persoon of dier dat jullie verlorgen hebben.
SplashIsLief schreef:Ik heb inderdaad ook gedacht aan een tattoe. Maar ik ben helemaal geen tattoe mens
SplashIsLief schreef:Je hoort vaak dat mensen een kettinkje kopen en de naam van de dierbare laten ingraferen. Ik ben al dagen aan het verzinnen, ik wil iets anders, iets moois, iets van ons. Tot zover ben ik nog niet gekomen, maar ben benieuwt wat jullie hebben van een dierbaar persoon of dier dat jullie verlorgen hebben.
Melanieetjuh schreef:SplashIsLief schreef:Je hoort vaak dat mensen een kettinkje kopen en de naam van de dierbare laten ingraferen. Ik ben al dagen aan het verzinnen, ik wil iets anders, iets moois, iets van ons. Tot zover ben ik nog niet gekomen, maar ben benieuwt wat jullie hebben van een dierbaar persoon of dier dat jullie verlorgen hebben.
Ik had toen mijn paard weg ging een armbandje gemaakt. Met haar naam erop ; Angelique en mijn naam aan de onderkant. Zo is ze altijd nog bij me, aangezien ik vaak armbanden draag