*slik*
Lieve lieve lieve Vivian...
Ik weet nog steeds niet wat ik moet zeggen... Ik heb altijd erg veel bewondering voor jullie gehad en dat blijf ik ook houden... Jullie zijn een geweldige combinatie en dat zullen jullie altijd blijven... Ook al is Sambal straks niet meer in levende lijve bij je, ik weet zeker dat hij altijd over je zal blijven waken.
Vaak als ik met Tom in de stal stond en Sambal lekker stond te eten, zei ik tegen Tom dat hij maar eens goed naar Sambal moest kijken... Tom is dan misschien maar een paar maandjes jonger, maar hij kan een heleboel van Sambal leren...
Geniet nog lekker van de dagen die jullie nog samen hebben en heb maar even schijt aan de rest... dat komt later allemaal wel weer...
Dan wil ik ook nog even zeggen dat ik echt een hele grote bewondering voor jou heb! Ik vind het zo knap van je dat je de beslissing durft te nemen... Ik weet ook zeker dat Sambal het begrijpt... Als ik ooit voor zo'n beslissing kom te staan hoop ik dat ik net zo dapper en sterk kan zijn als jij dat bent! echt petje af!!!
Paardengebed
Lieve Baas,
Geef mij eten en te drinken en zorg voor mij.
Is de dagtaak volbracht, geef mij dan onderdak,
schoon stro en een ruime box.
Spaar mijn gevoelige mond,
gebruik geen zweep als ik mijn best doe;
wees niet ruw als ik je niet direct begrijp,
maar geeft mij de tijd om te leren.
Onderzoek mijn mond, als ik niet eet; mogelijk heb ik een zieke tand.
Zet mij niet te kort vast en coupeer mijn staart niet;
't is het enige wapen dat ik heb tegen de vliegen.
Als ik je niet meer tot nut kan zijn,
laat mij dan niet verhongeren of kou lijden.
En tenslotte, wees goedhartig
en geef mij geen nieuwe baas als ik oud word.
Vergeef mij mijn oneerbiedigheid als ik dit alles vraag, in de naam
van Hem, die zelf ook in een stal geboren werd.
Je trouwe paard
Vond dit wel toepasselijk, omdat dit precies is wat jij hebt gedaan... Altijd denken vanuit Sambal en niet vanuit jezelf...
Weet dat ik vrijdag in mijn gedachten bij je zal zijn en mocht je een schouder nodig hebben, ik ben er voor je!!
dan wil ik eigenlijk nog maar 1 ding zeggen: Vief Chapeau!!!
Dikke kus Rianne en een hoef van Tom