Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben er nog nie uit 
d8 ook gelijk aan mijn pony...maar weet dus niet of dat allemaal wel klopt 
(toen ze overleden was, was zij 19, bijna 20 en ik was 10 geloof ik). En toen ging ik 's avonds tv kijken, beetje me verdriet proberen kwijt te raken. En ik draaide mijn hoofd.. En ik zag haar opeens lopen ?! Echt heel raar maar ik zag haar dus lopen, en ik heb dat wel vaker gehad dat ik haar gewoon zag lopen. En dan ging ik altijd kijken wat dat nou precies was, maar er was helemaal niks, mijn 2 andere katten die ik toen had waren gewoon boven of buiten.. Maar dat was echt heel raar, maar ik kon er wel mee leven, want ik dacht altijd dat ze nog rond liep, omdat ze over mij ging zorgen zeg maar.!
. Die is in de zomervakantie 2006 overleden. Dus ik was toen 14 jaar zeg maar. Dit vond ik heel erg, want na de dood van de vorige kat, ben ik heel erg met Tijgertje gaan 'leven' zeg maar. Zij was mn alles, ik kon al mn problemen bij haar kwijt en ga zo maar door. Op een woensdag ochtend, ik weet het nog supergoed, deed ze beetje raar. Dan stond ze en ging ze met dr voetjes wijd staan en haar rug ging ze verkrampen, en echt ontzettend kwijlen enzo en liet ze wat 'plas' los. Dit vond ik raar dus ik zei het tegen mijn moeder. Dus daarna waren we naar de dierenarts gegaan, en het bleek een blaasontsteking. Dus toen had ze medicijnen gekregen daartegen, maar het ging niet over. Dus wij weer terug en toen bleek het iets met haar nieren wat niet goed was, dus daar weer medicijnen tegen.. En toen begon het.. Ze kreeg paniek aanvallen, ze ging hallucineren en nog meer dingen. Ze zat altijd op een tafeltje, het naaikastje noem ik het, en daar stond&staat ook altijd een lamp op. Dus zij sprong op dat naaikastje, en ze zag die lamp en ze ging die lamp aanvallen enzo, echt zo raar! Maar ze ging ook mijn ouders aanvallen en mijn broertje, maar mij niet, mij herkende ze. 's Avonds toen moest ik helaas weg, en toen zei mijn moeder nog tegen mijn vader (want mijn moeder ging ook mee, en me vader dus niet) dat als het niet goed ging dat hij meteen moest bellen en dan kwamen wij eraan. Dus wij naar de winkel, makro geloof ik, en om 9 uur, we zaten net in de auto terug naar huis.. We werden gebeld... Dus ik dacht al ; oneeee, niet Tijgertje toch ?! En het was dus wel mijn vader.. Tijgertje bleek al een kwartier lang een rare aanval te hebben en die kat zat echt te gillen.. En mijn vader wist niet wat hij moest doen. Dus mijn moeder zei ; laat die kat maar even, wij komen zo snel mogelijk naar huis! Dus toen waren wij thuis, en Tijgertje ging blazen enzo naar mijn vader&moeder, en toen kwam ik eraan, toen ging ze rustig liggen.. Op dr buikje met dr pootjes wijd, alsof ze doodging
Dus mijn moeder de dierenarts gebeld, en die zei zo ; ja het is heel erg, volgens mij gaat ze bijna dood! Dus ik al helemaal huilen enzo, want tja, het was toch mijn 'alles'! Dus mijn moeder die zei ; ja rustig, ik zei dat alleen om het overdreven te laten klinken, zodat we meteen aan de beurt kunnen zijn zo! Dus mijn vader die ging van die bbq handschoenen zeg maar weetjewel? halen, om die kat in de kattemand te doen! Dus ik dacht al, laat mij het dan doen, want bij mij is ze rustig! Dus ik loop snel naar Tijgertje toe.. En ik zie dat haar buik niet meer beweegd van het ademen!! Dus ik loop naar mn vader toe, die heb net die handschoenen gepakt en zeg dat dat niet meer nodig is
Toen schrok mijn moeder want die had dit niet verwacht.. Dus wij snel naar de dierenarts, maar die wist ook niet wat het was. Ze had een blauwe tong en dat duidt op vergiftiging.. Maar ze wist het niet zeker, want dat kwijlen tijdens zo'n 'aanval' dat was ook weer wat anders. Dus ze ging sectie uitvoeren op mn kat. De volgende dag of 2 dagen later werden wij gebeld met de uitslag. Ze had helemaal niks kunnen vinden, ze had alles onderzocht, haar darmen, haar maag en ga zo maar door, maar had niks kunnen vinden.! Dus ze zei dat het eventueel ook een epileptische aanval had kunnen zijn en dat die zo erg was dat ze een hartaanval kreeg en overleed. Maar dit vind ik raar want ze had geen epilepsie, nog nooit gehad ook, dus dit was erg typisch.. En ook hierdoor heb ik het niet echt kunnen verwerken..

maar wat zei die jongen; het is niet goed.. dat betekend dat je oma doodgaatflubjuh schreef:Ik geloof heel erg in dat soort dingen
maar ik heb het nog nooit meegemaakt omdat ik GELUKKIG
nog geen hechte huisdieren ben verloren of paarden.
Maar ik heb zelf wel iets heeel raars gehad een keer
Ik had een oma.. en die paste elke dag op ons als mijn ouders gingen werken.
Maar er was een dag ik lag savonds (gewoon thuis) in me bed te slapen
Ik word normaal nooit wakker in me slaap.
En ineens rond een uur of 3 word ik wakker kijk naar me deur (daar lig ik met me hoofd naar)
en ik zie mijn oma staan.. Ik zei nog Oma? en toen knipperde ik met mijn ogen en het was weg.
Ik had het daarna een keer tegen een jongen verteld. Die jongen is echt een jongen die altijd onzin zegt of liegt..maar wat zei die jongen; het is niet goed.. dat betekend dat je oma doodgaat
Maar me oma had helemaal niks!
En een paar dagen of weken (weet ik niet meer..) daarna voelde me oma zich niet lekker en ging naar het ziekenhuis en wat bleek.. Kanker
Uiteindelijk is ze er na een paar maanden aan overleden.
Maar ik hoorde later van me mama dat me oma zich al langer niet lekker voelde maar dat ze het tegen niemand zei omdat die mensen haar anders dwingen om naar de dokterte gaan en ze was niet zo'n dokter mens laat maar zeggen
En dat ze zich niet lekker voelde heb ik nooit wat van opgepikt totdat iedereen het wist. Dus het kan ook niet zijn dat ik het daarom heb gezien.
Heeeeel vreemd vond ik dit.
en ik had nog een keer iets meegemaakt wat ik heel eng vond.
Ik lag in mijn kamer te slapen.
En ik heb een tv op me kamer die hangt zo aan de muur.
Ik werd snachts wakker (ik was zelf heel verkouden)
Ik keek naar me tv en er was een groot rond rood licht omheen.
ik heb daar in me kamer lamellen en daar komt geen enkel licht doorheen dus dat kan niet!
en dat grote rode licht begon om me tv heen te draaien en het was er heel lang
Ik vond het doodeng en ik heb het niet weg zien gaan want ik ging onder mijn dekens liggen.
Dit kan ik echt niet plaatsen waarom of wat maar het was echt raar
LilianR schreef:flubjuh schreef:Ik geloof heel erg in dat soort dingen
maar ik heb het nog nooit meegemaakt omdat ik GELUKKIG
nog geen hechte huisdieren ben verloren of paarden.
Maar ik heb zelf wel iets heeel raars gehad een keer
Ik had een oma.. en die paste elke dag op ons als mijn ouders gingen werken.
Maar er was een dag ik lag savonds (gewoon thuis) in me bed te slapen
Ik word normaal nooit wakker in me slaap.
En ineens rond een uur of 3 word ik wakker kijk naar me deur (daar lig ik met me hoofd naar)
en ik zie mijn oma staan.. Ik zei nog Oma? en toen knipperde ik met mijn ogen en het was weg.
Ik had het daarna een keer tegen een jongen verteld. Die jongen is echt een jongen die altijd onzin zegt of liegt..maar wat zei die jongen; het is niet goed.. dat betekend dat je oma doodgaat
Maar me oma had helemaal niks!
En een paar dagen of weken (weet ik niet meer..) daarna voelde me oma zich niet lekker en ging naar het ziekenhuis en wat bleek.. Kanker
Uiteindelijk is ze er na een paar maanden aan overleden.
Maar ik hoorde later van me mama dat me oma zich al langer niet lekker voelde maar dat ze het tegen niemand zei omdat die mensen haar anders dwingen om naar de dokterte gaan en ze was niet zo'n dokter mens laat maar zeggen
En dat ze zich niet lekker voelde heb ik nooit wat van opgepikt totdat iedereen het wist. Dus het kan ook niet zijn dat ik het daarom heb gezien.
Heeeeel vreemd vond ik dit.
en ik had nog een keer iets meegemaakt wat ik heel eng vond.
Ik lag in mijn kamer te slapen.
En ik heb een tv op me kamer die hangt zo aan de muur.
Ik werd snachts wakker (ik was zelf heel verkouden)
Ik keek naar me tv en er was een groot rond rood licht omheen.
ik heb daar in me kamer lamellen en daar komt geen enkel licht doorheen dus dat kan niet!
en dat grote rode licht begon om me tv heen te draaien en het was er heel lang
Ik vond het doodeng en ik heb het niet weg zien gaan want ik ging onder mijn dekens liggen.
Dit kan ik echt niet plaatsen waarom of wat maar het was echt raar
Meestal heb ik dat er dan precies een week later iets gebeurd, klopte dat bij jou?