Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
flubjuh schreef:Ik geloof heel erg in dat soort dingen
maar ik heb het nog nooit meegemaakt omdat ik GELUKKIG
nog geen hechte huisdieren ben verloren of paarden.
Maar ik heb zelf wel iets heeel raars gehad een keer
Ik had een oma.. en die paste elke dag op ons als mijn ouders gingen werken.
Maar er was een dag ik lag savonds (gewoon thuis) in me bed te slapen
Ik word normaal nooit wakker in me slaap.
En ineens rond een uur of 3 word ik wakker kijk naar me deur (daar lig ik met me hoofd naar)
en ik zie mijn oma staan.. Ik zei nog Oma? en toen knipperde ik met mijn ogen en het was weg.
Ik had het daarna een keer tegen een jongen verteld. Die jongen is echt een jongen die altijd onzin zegt of liegt..maar wat zei die jongen; het is niet goed.. dat betekend dat je oma doodgaat
Maar me oma had helemaal niks!
En een paar dagen of weken (weet ik niet meer..) daarna voelde me oma zich niet lekker en ging naar het ziekenhuis en wat bleek.. Kanker
Uiteindelijk is ze er na een paar maanden aan overleden.
Maar ik hoorde later van me mama dat me oma zich al langer niet lekker voelde maar dat ze het tegen niemand zei omdat die mensen haar anders dwingen om naar de dokterte gaan en ze was niet zo'n dokter mens laat maar zeggen
En dat ze zich niet lekker voelde heb ik nooit wat van opgepikt totdat iedereen het wist. Dus het kan ook niet zijn dat ik het daarom heb gezien.
Heeeeel vreemd vond ik dit.
en ik had nog een keer iets meegemaakt wat ik heel eng vond.
Ik lag in mijn kamer te slapen.
En ik heb een tv op me kamer die hangt zo aan de muur.
Ik werd snachts wakker (ik was zelf heel verkouden)
Ik keek naar me tv en er was een groot rond rood licht omheen.
ik heb daar in me kamer lamellen en daar komt geen enkel licht doorheen dus dat kan niet!
en dat grote rode licht begon om me tv heen te draaien en het was er heel lang
Ik vond het doodeng en ik heb het niet weg zien gaan want ik ging onder mijn dekens liggen.
Dit kan ik echt niet plaatsen waarom of wat maar het was echt raar
LilianR schreef:flubjuh schreef:Ik geloof heel erg in dat soort dingen
maar ik heb het nog nooit meegemaakt omdat ik GELUKKIG
nog geen hechte huisdieren ben verloren of paarden.
Maar ik heb zelf wel iets heeel raars gehad een keer
Ik had een oma.. en die paste elke dag op ons als mijn ouders gingen werken.
Maar er was een dag ik lag savonds (gewoon thuis) in me bed te slapen
Ik word normaal nooit wakker in me slaap.
En ineens rond een uur of 3 word ik wakker kijk naar me deur (daar lig ik met me hoofd naar)
en ik zie mijn oma staan.. Ik zei nog Oma? en toen knipperde ik met mijn ogen en het was weg.
Ik had het daarna een keer tegen een jongen verteld. Die jongen is echt een jongen die altijd onzin zegt of liegt..maar wat zei die jongen; het is niet goed.. dat betekend dat je oma doodgaat
Maar me oma had helemaal niks!
En een paar dagen of weken (weet ik niet meer..) daarna voelde me oma zich niet lekker en ging naar het ziekenhuis en wat bleek.. Kanker
Uiteindelijk is ze er na een paar maanden aan overleden.
Maar ik hoorde later van me mama dat me oma zich al langer niet lekker voelde maar dat ze het tegen niemand zei omdat die mensen haar anders dwingen om naar de dokterte gaan en ze was niet zo'n dokter mens laat maar zeggen
En dat ze zich niet lekker voelde heb ik nooit wat van opgepikt totdat iedereen het wist. Dus het kan ook niet zijn dat ik het daarom heb gezien.
Heeeeel vreemd vond ik dit.
en ik had nog een keer iets meegemaakt wat ik heel eng vond.
Ik lag in mijn kamer te slapen.
En ik heb een tv op me kamer die hangt zo aan de muur.
Ik werd snachts wakker (ik was zelf heel verkouden)
Ik keek naar me tv en er was een groot rond rood licht omheen.
ik heb daar in me kamer lamellen en daar komt geen enkel licht doorheen dus dat kan niet!
en dat grote rode licht begon om me tv heen te draaien en het was er heel lang
Ik vond het doodeng en ik heb het niet weg zien gaan want ik ging onder mijn dekens liggen.
Dit kan ik echt niet plaatsen waarom of wat maar het was echt raar
Meestal heb ik dat er dan precies een week later iets gebeurd, klopte dat bij jou?