het was een herdershond,, hij had nog nooit agressief gedrag vertoond zeiden de eigenaren,,
hun waren ook volledig overstuurd,, en hebben gelijk besloten dat de hond moest worden afgemaakt
de ouders van mijn vriendin vertelde ze dat ze absoluut niet boos waren omdat hun dochter dat
nooit gewild zou hebben,, mijn vriendin kennende zal ze het vreselijk vinden dat die hond is
afgemaakt,, ze was altijd zown dierenvriend
ik kan het nog steeds niet beseffen,, ik kan er gewoon niet mee rijden,, sinds een half jaar geleden
ben ik weer begonnen met rijden,, ik reed altijd op paarden van mijn vriendin,, omdat ik zelf geen
paard mag,, nou kwamen de ouders van mijn vriendin een half jaar geleden,, of ik op Irene wou rijden
Irene is altijd de lieveling van van mijn vriendin geweest,, als ik er niet op ging rijden
zouden de ouders haar gaan verkopen,, dat hadden ze eerst niet willen doen omdat hun dochter er
zo veel van hield maar niet meer op rijden vonden ze niet eerlijk voor die pony
ik was helemaal ontroert dat ze dat aan mij vroegen,, en ik ben weer gaan rijden,, ik wou het niet
afslaan,, en ik heb er helemaal geen spijt van! Irene vult de leegte in mijn hart weer een beetje op
ik heb het gevoel dat ik dan nog iets voor mijn vriendin kan doen,, ze wou niet dat Irene ooit verkocht
zal worden,, en ik voel me ook wat closer to Patrick en Sjoerd waar Irene altijd bij op stal en in de wei
stond,,
het voelt alsof Irene en ik alleen elkaar nog hebben,, en dat we allebei hetzelfde gemis hebben