Maar mijn paard is kern gezond. En tuurlijk, het kan zo afgelopen zijn. Daarom geniet ik ook liever van der

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xjudithx schreef:Hey, ik heb alweer een tijdje geleden achter cremeren van paarden aangezeten. Toen kon dat nergens in Nederland. Nu wel???
Myfairytale schreef:xjudithx schreef:Hey, ik heb alweer een tijdje geleden achter cremeren van paarden aangezeten. Toen kon dat nergens in Nederland. Nu wel???
Ja, nu kan dat iig wel. In Rotterdam ofzo. Staat hier wel ergens een topic over, weet alleen niet precies waar. Volgens mij wel in dit forum... maar zoekfunctie doet t niet.
Myfairytale schreef:xjudithx schreef:
Ja, nu kan dat iig wel. In Rotterdam ofzo. Staat hier wel ergens een topic over, weet alleen niet precies waar. Volgens mij wel in dit forum... maar zoekfunctie doet t niet.
Ik heb het gevonden. Bedankt.
Hier: viewtopic.php?f=151&t=598951
iSaBeLL schreef:ik ben wel bang ... maar ik heb sindskort een nieuw paard , maar ong. nu al weer 3 maanden geleden is mijn allegrootse liefde dood gegaan mijn haflinger brenda .. ze was echt kerngezond ze deed alles voor mee , maar op een dag waren we aan het rijden en opeens viel ze neer en ze was dooddus daarom ben ik bang dat mijn nieuwe haf dit ook krijgt , maar het komt gewoon bijna niet voor maar toch . mijn vorige had was overleden aan een hartstilstand .