Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris89 schreef:Van Indian en Igor, 2 super manege paarden! En van Vladimir mijn lieve verzorgpaard op de manege.
margot123 schreef:bij mij in de familie zijn er heel veel mensen overleden m'n vader had eerst 11 broers/zussen er zijn er al 3 overleden..
en m'n oma
en m'n lieveling waar ik 2x in de week op reed bíj m'n familie hij was al 31 maar toch....
Olympia schreef:Maris89 schreef:Van Indian en Igor, 2 super manege paarden! En van Vladimir mijn lieve verzorgpaard op de manege.
Voor de bokkers, dit is dezelfde Indian, als waar ik het over heb...
Maris, ken jij Olymp eigenlijk ook nog? En Ralf?
Maris89 schreef:
Voor de bokkers, dit is dezelfde Indian, als waar ik het over heb...
Maris, ken jij Olymp eigenlijk ook nog? En Ralf?
Maris89 schreef:Stond Olympia al op de manege toen Vlap overleed? Misschien een keertje gezien maar kort daarna ben ik weg gegaan. Ik was er wel nog bij toen Drassic en Niels er volgens mij bij kwamen. (weet de namen niet zeker maar er waren wel 2 paarden bij)
Olympia schreef:Olympia is nog voordat Indian en Igor weggingen op de manege gekomen. Als je Niels kent ken je Ralf ook, het hangmaatje van Niels..
Maris89 schreef:
Dan zal ik Olymp vast weleens gezien hebben. Nadat Vlap is overleden ben ik een hele tijd niet meer geweest en daarna nog een paar keer, dus het is mij eigenlijk ook niet meer duidelijk en allemaal aan een waas voorbij gegaan. Sindsdien ben ik ook niet meer op de manege geweest.