Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Olympia schreef:Ik wil je ook even ontzettend veel sterkte wensen
Het is nooit leuk om je paardje te verliezen.. Maar zeker niet aan zo'n vreselijke ziekte waar je machteloos tegenover staat...

K voel me nu echt NIET goed en als ik zou kunnen zou k nu echt keihard zitten janken. Maar ik kán het niet en weet niet waarom.

En waarom nou juist mijn lieve Sandy..!!! :'(  *zucht*                                                         Jumpfreak schreef:Ja, misschien hoort t er inderdaad bij Renske.. maar het voelt zo vreselijk afschuwelijk.. :'( K weet gewoon niet HOE ik me moet voelen.. en óf ik uberhaupt nog wel verdrietig mag zijn.. en zo ja.. waarom kan k t dan niet toelaten..?En waarom nou juist mijn lieve Sandy..!!! :'( *zucht*

Niemand, helemaal NIEMAND wens je dit toe.. 

Heel erg veel sterkte en het klinkt misschien vreemd, maar er komt een tijd dat je het iets beter kan verdragen allemaal..                                                         
 :'( Ik kan er niet tegen om al die mensen met hun paardjes te zien.. ik zie iedereen buitenrijden met dit weer.. mn broertje moet nu heel vaak het gras maaien.. omdat Sandy dat niet meer kan doen.. 
 Alles doet me zo aan dr denken.. en ik blijf me maar afvragen wáárom dit moest gebeuren.. ze was een prachtpaard. ZÓ mooi.. zó lief.. perfect gewoon.. en nu.. nu is ze weg, voor altijd.. Het is bijna een maand geleden.. En het lijkt alsof het besef dat ze écht weg is er nu pas sinds kort is..
 :'(
 Misschien ben ik er nu nog niet aan toe ofzo, maar ik ga het zeker nog eens proberen. Erg lief van je dat je me deze tip gegeven hebt 
 Ik denk dat ik er op den duur wel iets aan zal hebben.
 Ze bedoelen t goed, dat weet ik, maar het laatste wara ik nu aan wil denken is een nieuw paard.