[IM] Vandaag 1 jaar vol verdriet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Rosa

Re: Vandaag 1 jaar vol verdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 16:22

wow wat een prachtig verhaal zeg! zit met tranen in mijn ogen
hou zijn herrinneringen vast en de mooie momenten met hem!
en ik weet zeker dat hij altijd aan je zou denken.
hij weet dat jij er altijd voor hem bent geweest en jij moet ook door gaan
probeer een band met je nieuwe paardje op te bouwen, natuurlijk kan hij niet Sanders plek in nemen maar hij kan ook bijzonder worden voor jou daar moet je voor open staan en denk maar zo Sander zou vast ook willen dat je gelukkig bent met een ander paardje!

vergeten zou je hem nooit

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 16:24

ik ben er echt even stil van...wat een k*t tijd moet jij hebben zeg
Heel veel sterkte , mischien kan je wel wat steun krijgen bij je andere paardjes. Sander blijft jouwn number one , en niemand kan zijn plekkie inpikken . Dat ene plaatsje in jouwn hart is van hem .
Laat je geluk met een ander paardje niet bederven omdat je alleen van Sander wilt houden . Sander heeft een speciaal plekje in jouwn hart en dat gaat nooit meer weg
HEEL VEEL STERKTE !

Michelle_R

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 17:59

Ik heb hier geen woorden voor.. echt.. ik zit hier met tranen in mijn ogen! Heel veel sterkte met je verdriet en met je andere paardjes! zoals Eejj al zei.. misschien kan je wat steun vinden bij je andere paardjes en geef sander een plekje in je hart.. en maak ook ruimte voor de andere paarden want die hebben jouw aandacht en liefde ook nodig! heel veel sterkte met het verdriet!

Figo88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 18:41

Jez*s.. Hééél erg veel sterkte meid!! K weet helaas maar al te goed hoe je je voelt.. als je maatje zo bij je weggerukt wordt.. Bij mij is het 17 april gebeurd..

Gelukkig heb je al die mooie herinneringen aan m! Hou die!

SjilliejJjJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 18:56

bedankt allemaal.
Ik wil echt niet zielig overkomen enz. maar het lucht gewoon vreselijk op dat ik het van me kan afschrijven.
Ik kan er gewoon met niemand goed over babbelen
niet paardenmensen snappen het gewoon niet en ik wil er thuis niemand met belasten.
jumpfreak.. sterkte ik weet hoe machteloos je je kunt voelen

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 14:09

Veel sterkte er nog mee, het is niet iets dat je zomaar kwijt bent nee. Ik heb vorig jaar mijn eerste paardje inlaten slapen en precies een jaar later mijn 2e paardje, ze had koliek.... Het blijft je bij! Gelukkig heb je het "mooi" afgesloten!!!

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 14:13

Onzettend veel sterkte

Sinds vandaag hebben we op bokt een subfora voor overleden paardjes, dus ik ga even temmen, dan kan dit topic daarheen verplaatst worden.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 16:44

v
Laatst bijgewerkt door Kwanyin op 16-01-25 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:44

SjilliejJj schreef:
bedankt allemaal.
Ik wil echt niet zielig overkomen enz. maar het lucht gewoon vreselijk op dat ik het van me kan afschrijven.
Ik kan er gewoon met niemand goed over babbelen
niet paardenmensen snappen het gewoon niet en ik wil er thuis niemand met belasten.

Als praten niet goed voor je werkt of je kan het niet, dan is schrijven indd een goede manier! Ik zelf schrijf ook liever dan dat ik praat.

Heel veel sterkte! Het was een mooi paard!

Esther_Ziezo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 17:50

Wat een verhaal zeg ....
Echt heel mooi verteld....
Die foto in de stal..
Echt zit hier met de tranen in me ogen en 1 op me wang...
Heel veel sterkte ermee

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 23:06

heel veel sterkte!
Het kan nu hard klinken maar je moet je andere paarden ook een kans geven, het is niet omdat je ook met andere paarden een band hebt dat je sander vergeet. Je blijft aan hem denken, hij blijft de enige echte voor jou en als het kon, zou je ze allemaal opgeven voor Sander, maar zolang dat niet kan moet je jezelf toelaten o van ze te houden, met ze samen te werken en voor ze te vechten, net zoals je ooit voor Sander hebt gevochten.

Deze paarden zijn stuk voor stuk speciaal en verdienen het om zo behandeld te worden. Denk er aan meisje: het is niet omdat je van een ander paard houd, of een band hebt met een ander paard en werkt met een ander paard, dat je Sander vergeet. Nee integendeel...Wanneer je een wedstrijd wint, bedenk dan in jezelf dat die voor Sander is. Zo maak je van het paard dat je nu hebt een bontgenoot van jou, en eentje van Sander! En kunnen jullie samen over jou verdriet heen proberen te komen.

Je mag me altijd pm'en voor mijn email adres...

SjilliejJjJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-06 15:52

pharagirlke schreef:
heel veel sterkte!
Het kan nu hard klinken maar je moet je andere paarden ook een kans geven, het is niet omdat je ook met andere paarden een band hebt dat je sander vergeet. Je blijft aan hem denken, hij blijft de enige echte voor jou en als het kon, zou je ze allemaal opgeven voor Sander, maar zolang dat niet kan moet je jezelf toelaten o van ze te houden, met ze samen te werken en voor ze te vechten, net zoals je ooit voor Sander hebt gevochten.

Deze paarden zijn stuk voor stuk speciaal en verdienen het om zo behandeld te worden. Denk er aan meisje: het is niet omdat je van een ander paard houd, of een band hebt met een ander paard en werkt met een ander paard, dat je Sander vergeet. Nee integendeel...Wanneer je een wedstrijd wint, bedenk dan in jezelf dat die voor Sander is. Zo maak je van het paard dat je nu hebt een bontgenoot van jou, en eentje van Sander! En kunnen jullie samen over jou verdriet heen proberen te komen.

Je mag me altijd pm'en voor mijn email adres...

Bedankt
ik probeer er echt aan te werken maar het is geen knop die je zomaar kan omdraaien.
Ik voel toch wel dat ik een speciale band met met mijn andere paarden
ik vindt je antwoord super en ik ga het zeker onthouden
bedankt:)

Daisies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 15:56

Vreselijk gewoon, veel sterkte! er komt vast wel een paard dat je óok in je hart kunt sluiten..

Niien_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 19:44

Agossi.
Dat is zwaar k*t!
Ik heb het hele verhaal gelezen en ik zou hetzelfde hebben gedaan.
Wat zal het rot voor je zijn geweest.
Heel veel sterkte met het verlies van je paardje.

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 10:58

wat een mooi afscheid! ik wist niet dat dat kan als ze een spuitje hebben gehad en gaan liggen dat hij gewoon naar je toe kwam!

Liefs Mariska

SjilliejJjJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 12:13

thaollat: Na het spuitje stopt het hart ze kunnen dan nog een paar keer ademhalen
dan zijn der ook nog de laatste spiertrekken.
sander was een echte vechter en heel erg eigenwijs
maar het was/is een lieverd

0maris0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 13:07

jeetje, dat is dan heel bijzonder dat hij helemaal naar je toe kwam!
en de veearts liet m gewoon naar je toegaan?
of kon ie er niks aan doen??
Liefs Mariska

SjilliejJjJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 15:55

De veearts ging na het spuitje ook meteen opzij staan
het is best gevaarlijk i.v.m de spiertrekken die het paard nog kan hebben

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 17:43

Ik kan heel slecht tegen dit soort verhalen maar ik weet precies wat je voelt meisje.. heel veel sterkte

coxietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 10:25

ik zit hier gewoon te janken.maar euhm, hoe moet ik het zeggen.dat je geen band krijgt met die andere paarden daar moet je aan werken, je wilt dat misschien niet omdat je bang bent dat je sander zult vergeten.maar als je elke dag aan hem denkt,dan zal sander dat ook wel begrijpen.sander wilt ook het beste voor jou en dat je gelukkig bent.
xx nog veel sterkte xx ;(

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 10:47

Dit topic komt uit 2006. Dus een slotje.