Och nee toch..... wat heftig, ik wist via je vriendin wel al dat er iets niet goed was met je pony maar jeetje... heel veel sterkte gewenst, wat een mooie en droevige tekst...
Het was een bijzondere pony! Jullie hebben samen nogal wat meegemaakt (al dan niet omdat Olina soms een fikse gebruiksaanwijzing kon hebben ), maar wat zijn jullie (vooral) de laatste jaren naar elkaar toe gegroeid en wat hebben jullie nog gave dingen kunnen doen samen!
Ik ben blij dat ik haar nog even heb kunnen zien, en ik ben er nog steeds van overtuigd dat Olina niet happy was geworden als ze op deze manier verder had 'mogen' leven. Olina hield teveel van de aandacht en de uitjes.
Veel te jong.. Wat ontzettend sneu. Heel veel sterkte
No_No
Geplaatst: 31-07-17 08:48
Heel veel sterkte met het verlies van jullie prachtige lieve vriendin.. Soms is het beter om met verstand een keuze te maken.. hoe erg het verdriet ook is..
Lees je verhaal met tranen in m'n ogen, vooral omdat ik dit geschreven had kunnen hebben. Hier helaas afgelopen winter dezelfde beslissing moeten maken, omdat mijn pony niet alleen pijn had, maar ook vreselijke jeuk..
Och meis, ik weet nog dat je d'r eindelijk kon kopen... wat was je blij en nu dan deze beslissing moeten maken . Ook ik zit met tranen in m'n ogen op de bank. Sterkte ook aan Eline en Mish
VanHuisUit
Geplaatst: 31-07-17 20:34
Wat ontzettend zielig dat ze zo'n last had van de exceem/vliegjes... wat dapper dat je haar hebt laten gaan. Heel veel sterkte.