Ts heel veel sterkte met dit grote verlies

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ultimate schreef:Wat sneu, veel sterkte.
Ik heb het mee gemaakt jaren geleden met een pony. Precies hetzelfde. Inspuiting gehad van dierenarts en paar minuten later was het gedaan.
Vraag is altijd gebleven als de dierenarts geen verkeerde product had ingespoten ...
ElCamino schreef:Wat Mloui zegt is correct !
Mijn paard kreeg Penject....( bleek voor koeien en varkens) en kreeg een dergelijke reactie!
Snuiven, grote ogen , neusgaten en duidelijk in paniek nog geen 5 minuten na de injectie.
Dierenarts was er kort en duidelijk over: Of je paard red het nu óf hij valt zo dood neer!
Dit komt soms voor, dat weet je niet van tevoren en ws iets te dichtbij een ader gekomen waardoor het een beetje in het bloed kwam.Bij de prik kwam er echter GEEN bloed in de naald dus hij zat tijdens de injectie NIET in een ader, maar ws toch te dichtbij.
Godzijdank was het dus net goed gegaan maar mijn paard mag dit in elk geval nooit meer hebben !!!
Heel erg dat het bij jouw paardje wel mis is gegaan, het komt bar weinig voor maar je schrikt je kapot en staat machteloos!!! Heel veel sterkte in elk geval!
ElCamino schreef:Bij mijn paard zat het ook niet in het bloed, daarom trekken ze de naald eerst treug om te kjkenof ze in een ader zitten. Maar wanneer ze injecteren en je komt gewoon te dichtbij een ader dan gaat het door de wanden heen en ben je de sjaak.
Heel erg pech en heel erg kl*te, xxx