Moeilijk hè? Dat liedje luister ik ook als aandenken van mijn overleden paard. Veel sterkte.
Zillie
Geplaatst: 12-03-16 14:01
Jeetje zeg.... Ik zit hier gewoon met stromende tranen over mijn wangen... De liefde, vriendschap, het afscheid en het gemis spatten uit jouw topic. Ook al is dit bijna een jaar geleden; het gemis gaat niet weg. Dat is nu juist wat ik nu, hier huilend, wel merk.
Na ruim 8 jaar mis ik mijn eerste eigen maatje, vriendinnetje Zil nog steeds. Al heb ik haar veulen en daarnaast nog meer paarden; het blijft toch als een eerste liefde.
Veel sterkte nog...
Sab123
Geplaatst: 12-03-16 14:15
Super mooi geschreven en omschreven! Jammer dat ik haar niet heb gekend, maar Fenna wel en geloof zeker dat zij een waardige opvolger is! Sterkte
Wat mooi....Onlangs is mijn beste vriendin, m'n koningin ingeslapen en ik heb ook nog niet de moed gehad een topic aan te maken. Is gewoon lastig, toch definitief dan...
Heel veel sterkte nog, en geniet van Fenna...
Mariekexxx
Geplaatst: 12-03-16 14:53
Heel erg mooi geschreven. Ik zit hier gewoon te huilen Ik weet wat je doormaakt. Mijn lieve Oscar en Daisy. Oscar al zo oud maar Daisy nog zo jong Het is al heel erg lang geleden maar ze waren de eerste pony's die ik nog herken op foto's de voorgangers van ze weet ik niet. Maar hun wel ik was toen 4 jaar oud toen ze zijn gestorven maar ik ken ze nog als de dag van gisteren
xxxxs
Geplaatst: 12-03-16 15:16
Het klinkt als een fantastisch paard... Heel veel sterkte!
Prachtig geschreven, ook ik had tranen in mijn ogen.... Sterkte met het verwerken van het verlies van dit bijzondere paard.
hyppolyte
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-16 03:05
@loes, dat had ik dus precies zo, ik kon het gewoon nog niet . Het is te echt dan. Merk ook dat ik het lastig vind om het over haar te hebben tegenover mensen die haar niet gekend hebben, het voelt dan zo onwerkelijk, om haar naam dan te noemen terwijl ze geen besef hadden van hoe geweldig ze was.
@zillie, ja zo voelt het ook, het is voor mij niet anders dan toen ik mijn opa verloor, misschien nog wel heftiger zelfs.
@sabrina, wat grappig om je hier tegen te komen, gelukkig heeft fenna goed op haar vriendin gelet, ze heeft best wat trekjes van haar overgenomen, dus je hebt ook een klein beetje van jamie gezien .
Urbanus
Geplaatst: 13-03-16 04:01
Foto 11 zegt alles, wat een mooi setje. Gecondoleerd en veel sterkte.
@hyppolyte inderdaad, het over der hebben tegenover mensen te vers nog daarvoor En je kan nooit in woorden uitdrukken hoe belangrijk en geweldig ze was.
Ook ik weet helaas hoe het is om afscheid te moeten nemen. Wij hadden alleen niet de tijd om er zo naar toe te leven als jullie. Mijn vriendje kreeg koliek. Na 6 dagen vechten, kwam het uit op een operatie. Blindedarm zwart en de rest van z'n darmen kapot. Kans op een normaal paarden leven niet!! Ik heb hem niet meer uit de narcose laten komen. En hoe vaak ik mezelf nog heb horen zeggen, broodnuchter, zonder enige emotie: "Laat hem gaan, dit verdiend hij niet" Later in de auto besef je pas wat je zei en naar mate de tijd verstrijkt besef je steeds meer wat je mist. Indy is nu bijna 2 jaar weg en het lijkt wel gisteren. Ik mis hem, m'n vriendje, m'n uitlaatklep. Mijn trots mijn alles. De scherpe randjes moeten slijten, maar zelfs bij mij zitten die er nog.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en heb een enorm respect voor die moeilijke beslissing die je hebt genomen.
hyppolyte
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-16 15:28
Oh indy, wat een verschrikkelijke situatie moet dat geweest zijn, wat dat betreft ben ik heel blij dat het met ons heel anders is gegaan, ik heb er ook ooit eentje verloren aan koliek en dat gaat je niet in de koude kleren zitten, nu was dat een paard wat ik nog niet zo lang had, maar evengoed is het ellendig. Heb toen ook echt een paniekaanval gehad omdat ik droomde dat het om Jamie ging, dus kan me je gevoel heel goed voorstellen. Jij ook nog heel veel sterkte gewenst !