[IM] No beautiful goodbye

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Briiet

Re: No beautiful goodbye

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 20:03

Wat heb jij dit mooi verwoord. Met tranen over mijn wangen heb ik jouwn verhaal gelezen.

Veel sterkte met het verlies van je maatje.

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 20:10

Wat heb je dit mooi opgeschreven...

Heel veel sterkte! Y;(

Foreverkliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 21:03

Heel veel sterkte!
Hier ook tranen bij het lezen van je verhaal.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 21:13

Hier ook tranen in m'n ogen... Wat een heftig verhaal. Wat een groot verlies... En wat een lieve pappa heb je.

BlondjX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 21:16

heel erg veel sterkte <3
ik lees dit ook met tranen in mijn ogen, je hebt het echt heel erg mooi opgeschreven

ninji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-16 21:19

Lieve mensen nogmaals bedankt voor jullie medeleven :+: Zo veel mensen die een warm hart toesteken. <3

Iris82 1000% waar. Weet niet hoe ik dit zonder hem had moeten doen. Sowieso helpt hij altijd enorm met de paarden (en alles eigenlijk)!

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 21:21

prachtig geschreven zeg... heb dit gelezen met tranen in mijn ogen
heel veel sterkte met dit verlies :+:

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 21:28

Wat heb je het prachtig geschreven met zoveel liefde en emotie, ik heb tranen in mijn ogen.

Heel veel sterkte!

lianne484

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 21:29

Heel veel sterkte met het verlies van je maatje. Ik kreeg tranen in mijn ogen van je verhaal. Zo verhaal komt dan wel heel dichtbij.

Desi_2409

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 21:31

Wat vreselijk zeg.. zo sneu.. arm paard.. arme jij (en je fam)

Heeft de dierenarts je nog kunnen vertellen, wat uiteindelijk de oorzaak was, van deze koliek?
Ik hoop dit nooit mee te maken, daarom wil ik graag weten hoe ik het zou kunnen voorkomen...

En nogmaals heel veel sterkte!

ninji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-16 22:10

Desi_2409, Ik kan me heel goed voorstellen waarom je dit vraagt. Helaas weet ik niet waarom ze ineens zo ontzettend koliek heeft gekregen. Ik denk er ook nog vaak over na of ik er nog achter kan komen. Misschien dat ik kan bellen met de kliniek? Maar aan de andere kant neem ik aan dat als ze de oorzaak tegen waren gekomen, ze dit gelijk wel hadden verteld... Mijn ouders waren er ook bij en zij konden de artsen ter woord staan. Mocht ik er achter komen zet ik het absoluut neer in dit topic.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 22:20

Heel veel sterkte

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 22:26

Wat een verhaal.. Heb het met tranen in mijn ogen gelezen. Heel veel sterkte :(:)

Yacintha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 22:28

Ontzettend veel sterkte gewenst, ook hier stromen de tranen over mijn wangen.

Bijna 2 maanden geleden eindigde ook mijn paard op de kliniek na een koliek aanval, de dikke darm leek over de milt-nierband te liggen. Hij is door het oog van de naald gekropen, maar na een kleine week mocht hij mee naar huis. Hier ben ik nog altijd heel dankbaar voor. Als ik dit verhaal zo lees, besef ik me ook maar al te goed wat had kunnen gebeuren. Wat een verschrikking lijkt me dat..

Nogmaals heel veel sterkte toegewenst en hopelijk kun je het gauw een plekje geven!

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 22:29

Het moeten missen van je maatje doet pijn. Heel veel sterkte met dit gemis.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 22:59

HorseRituals schreef:
Desi_2409, Ik kan me heel goed voorstellen waarom je dit vraagt. Helaas weet ik niet waarom ze ineens zo ontzettend koliek heeft gekregen. Ik denk er ook nog vaak over na of ik er nog achter kan komen. Misschien dat ik kan bellen met de kliniek? Maar aan de andere kant neem ik aan dat als ze de oorzaak tegen waren gekomen, ze dit gelijk wel hadden verteld... Mijn ouders waren er ook bij en zij konden de artsen ter woord staan. Mocht ik er achter komen zet ik het absoluut neer in dit topic.

Ik geloof dat de DA destijds tegen me zei dat het doodsoorzaak nr 1 is bij paarden. Ze hebben echt een gevoelig darmstelsel en soms is het echt stomme pech...

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 23:13

Wat een verhaal.. Heel erg veel sterkte :(:)

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 23:17

Wat prachtig geschreven!
Mijn bijrijd paard heeft ook in Lienden gestaan, met koliek door maagzweren en darm ontsteking. Niet gedacht dat ze mee naar huis zou gaan, maar na een week mocht ze gelukkig mee.
In gedachten zie ik je prachtige paardje daar staan en krijg er tranen in mijn ogen van! Mag ik vragen welke dierenarts haar behandeld heeft?

Je hebt alles gedaan wat je kon. Heel veel sterkte komende tijd!

_Tirzaaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 23:23

Tranen rollen over mijn wangen.. wat vrezelijk.. maar wat kan jij dat goed en mooi verwoorden.. het komt echt aan.. sterkte

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 23:32

Ook hier tranen...wat mooi geschreven..heel veel sterkte..

ninji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-16 23:32

IMJ, Nu ik het jou zie schrijven schiet mij weer iets te binnen over de woorden 'stomme pech', die zijn bij mij namelijk ook degelijk wel gevallen. Had het denk ik iets te diep in een hoekje achterin mijn hoofd verstopt. Iets over een holte in de buik bij een paard, waar een darm 'per-ongeluk' in kan schieten en draaien/vastklemmen?
Zal aan mijn ouders vragen of zij zich iets kunnen herinneren.

SsSimonee, Graag had ik je vraag beantwoord maar haar naam is niet blijven hangen. We werden opgevangen door een vrouwelijke arts en haar stagiaire (denk ik, jong medewerkster) en de operatie is uitgevoerd door een team. Er was een best lange man, al wat ouder met grijze haren. Hij was volgens mij de hoofdarts en was na de operatie en het inslapen nog aanwezig. De vrouwelijke arts regelde achteraf ook de betalingen met mijn ouders.
Ben wel blij dat het in me is opgekomen de artsen te bedanken voor alles wat ze hebben geprobeerd.

Dank jullie wel, lieve lezers/reageerders <3

Retjethorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 23:46

Heel veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies meid! :(:)
Ik zit hier ook met tranen in mijn ogen en kippenvel omdat ik dit 2 jaar geleden ook meegemaakt heb met mijn merrie. Wij hadden nog het geluk dat er 'maar' 1.5 meter darm verwijderd is. De operatie zelf was gelukt, maar haar darmen wouden niet meer aan de slag. Toen we op het punt stonden haar uit haar lijden te verlossen, is ze er plots door gekomen.

Ik vind het echt verschrikkelijk voor jou dat jij dit geluk niet hebt gehad. ;(

BanjerLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 00:19

Heel erg veel sterkte! Ook hier hield ik het niet droog, de mooie en hartverscheurende manier waarop je het geschreven hebt getuigt van hoeveel je van haar houdt! :(:)

marjo1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 12:28

Tranen lopen over mijn wangen, wat verschrikkelijk TS! Jouw manier van vertellen heeft me diep geraakt, de liefde die je had voor je paardje, wauw..

Heel erg veel sterkte!! :(:)

ninji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-16 14:58

Dank jullie wel :+:
Het stuk komt recht uit mijn hart, ik wilde het graag neerzetten zoals het in het echt is gegaan en ik het ervaren heb.

@Retjethorse, Dat is ook wel heel bijzonder zeg, eigenlijk al geen hoop meer maar dan besluit ze er toch nog bovenop te komen. Wat moet jij ontzettend blij zijn geweest <3