Ik krijg koude rillingen van hetgeen jou is overkomen. Dit is de nachtmerrie van iedere paardenliefhebber.
Een knuffel voor jou, TS!
Danielleeee_
Geplaatst: 27-01-16 12:19
Jeetje zeg Toen ik het zinnetje 'de stal staat in brand' las, kreeg ik kippenvel over mijn hele lichaam.. Wat ontzettend vreselijk om op die manier drie prachtige dieren te verliezen.. Zulke prachtige paarden zullen nooit vergeten worden, sterkte...
Wat een afschuwelijke nachtmerrie om zulke prachtige dieren te moeten verliezen op zo'n manier... Heel veel sterkte!!! Als iets je mag troosten; ik vind ze op elke foto zo'n levensvreugde uitstralen, echt blijde dieren, ze hebben vast een prachtig leven gehad bij je!
__laura
Geplaatst: 27-01-16 17:46
Wat een nachtmerrie. Prachtige dieren waren het en prachtige foto's! Heel veel sterkte vandaag
Pebbs
Geplaatst: 27-01-16 17:50
ohhhh wat moet dat heftig zijn geweest! ( en nog steeds ) je hebt wel echt prachtige foto's waar je veel herinneringen uit kan halen, hoewel het de pijn niet wegneemt natuurlijk. veel sterkte!
3 jaar alweer.... Het lijkt nog als de dag van gisteren dat ik het gelezen heb. Moet iedere keer weer aan jou nachtmerrie denken als ik lees over stalbranden. Hoeveel geluk veel mensen hebben om hun geliefde dieren te kunnen redden en dan overvalt mij het intense verdriet dat jij hebt.
Nogmaals heel veel sterkte. Ze waren alle 3 prachtig.
Ik las het al op facebook, maar dat dit verschrikkelijke ongeval is gebeurd wist ik niet. Ik ben blij dat ik nu alleen achter in een hoekje zit op werk, want de tranen springen mij in de ogen bij het lezen hiervan. Dikke knuf!
Ik herinner me nog goed beide topics. De ene waar ik met veel plezier meerdere keren naar gekeken heb... en de ene waar ik met tranen over mijn wangen naar heb gekeken...
Wat een gemis nog steeds... Meid nu ook weer heel veel sterkte met dit hartverscheurende verlies.