Jemig, Ille is niet meer, herkende hem op de voorpagina... Wat een bizar jaar hebben jullie samen gehad, Caitlin. Hoop dat de mooie momenten overheersen en in je herinnering blijven.
Jeetje, ik ken jullie helemaal niet. Maar door je mooie woorden en de prachtige foto's van Ille zit ik dit toch met tranen te lezen! Heel veel sterkte met dit verlies!
jorika1986
Geplaatst: 11-01-16 11:32
Wat een vreselijk besluit heb je moeten nemen! Heel veel sterkte toegewenst
Jelakl
Geplaatst: 11-01-16 11:57
Sterkte
LileNo
Geplaatst: 11-01-16 13:05
Veel sterkte! Mooi geschreven. Gelukkig de mooie herinneringen in het hart!
MachoPablo
Geplaatst: 11-01-16 13:20
Heel veel sterkte met dit grote verlies Ik vind dat je super heb op geschreven de band spat er vanaf
Lusitano
Geplaatst: 11-01-16 14:12
wat een enorm verdriet en verlies...soms is liefde ook loslaten. heel veel sterkte!
Op de hoofdpagina staat een van de geweldig mooie foto's van jouw kanjer en ik wilde toch graag weten wie dit mooie plaatje was. Ik sla meestal dit gedeelte over omdat ik hier niet heel erg goed tegen kan. Maar via die geweldige foto toch hier terecht gekomen. Met tranen heb ik het topi doorgeworsteld. Ik weet meteen weer waarom ik dit gedeelte van het forum vermijd. Maar ik ben blij dat ik jouw beertje toch nog heb mogen zien. Dat ik weer even weet waarom ik op zoek ben naar zo'n geweldig mooie knapzak. Heel veel sterkte.