Ach nee wat ontzettend k*t, mooi ventje dat het was! Hopelijk heb je de tijd die je had met hem, vollop genoten. Sterkte!
Angelaa2
Geplaatst: 22-09-15 16:16
Heel veel sterkte, wat een vreselijk en naar bericht zeg Je hebt in ieder geval nog een paar mooie foto's van Kasanova als aandenken..
Tara_13
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-15 16:51
Heel erg bedankt voor al jullie lieve berichten! Het doet me goed om deze te lezen.
Wat lief dat er aan de merrie gedacht wordt. Ik heb de merrie niet meer bij Kas gehad toen hij is ingeslapen. Ik kon het niet aan dat Tara op hem zou gaan lopen stampen of iets dergelijks. Tara heeft natuurlijk een bomvol uier gehad, want we hadden niks afgebouwd, ze heeft hem echt lopen zoeken thuis, maar inmiddels zijn we alweer bijna 4 weken verder en merk ik niks meer aan haar. Daar ben ik wel heel blij om
Ik heb ook nog het filmpje gezien van de kijkoperatie. Ze hebben in zijn peesschede gekeken. Normaal hoort dit helemaal schoon te zijn en bij Kas zaten er allemaal witte vlokken. Die witte vlokken zouden gaan verkleven aan zijn pezen wat de pijn zou veroorzaken. Ik kijk nog weleens terug naar een foto van zijn dikke been en dan weet ik ook echt dat ik de juiste beslissing heb genomen, hoe zeer deze soms ook nog doet. Inderdaad, houden van is ook loslaten en dat heb ik voor Kas gedaan.
Och wat een prachtventje was het en wat een verdriet dat je hem al zo snel moest laten gaan. Heel veel sterkte, een juiste beslissing wellicht maar geen gemakkelijke
En daar zijn de zakdoekjes weer nodig.. Kassie, wat heb je ons allemaal in een achtbaan meegenomen. Wat had ik je graag als stoere grote vent door de ring zien gaan, maar het liep allemaal anders. Er is niets wat jouw vrouwtje niet voor je heeft gedaan of wilde doen, maar het is goed zo. Ze heeft de allerbeste keuze voor jou gemaakt. We missen je..
meganx
Geplaatst: 22-09-15 19:24
Jeetje wat een vreselijk naar verlies , Als liefde nu inderdaad even veel kon doen als de pijn weg halen dan was dit allemaal niet nodig ... Enorm veel sterkte !!
rocymax
Geplaatst: 22-09-15 19:25
Ik zit op mijn werk en de tranen springen in mijn ogen, wat verschrikkelijk zo´n mooi, lief dingske.Heel veel sterkte
MarlindeRooz
Geplaatst: 22-09-15 19:27
Sterkte TS!
Annefleur200
Geplaatst: 22-09-15 19:30
Heel veel sterkte...
picobello
Geplaatst: 22-09-15 19:31
Wat vreselijk oneerlijk...zo jong. En wat een dappere beslissing van jou. Heel veel sterrkte met het verlies, het was een schitterend veulen
Wat ontzettend naar ... Heb jaren geleden ook zowat op dat punt gestaan ... Gelukkig liep ons verhaal anders af . Mag ik vragen wat voor operatie ze deden om het zgn bokvoetje te verhelpen ? Sterkte alleszins met dit moeilijke gebeuren
Oef, tranen in mijn ogen. Wat heb jij dit knap en mooi geschreven.
Heel veel sterkte met dit verlies, wat een dappere keuze!
Yaralisa
Geplaatst: 22-09-15 19:59
Wat heftig! Heel veel sterkte TS, het was een prachtig veulen!
Lukasje
Geplaatst: 22-09-15 20:08
Wat afschuwelijk erg voor je meid! Zo erg dat je mooie droom, want een mooie vent was het zeker!, zo plots uit elkaar spat. Dat moet een harde dobber zijn om te verwerken want dat is het laatste wat je verwacht!
Heel veel sterkte!
elenaMM77
Geplaatst: 22-09-15 20:18
wat naar om na de vreugde van een geboorte je veulen al zo snel te moeten afstaan. heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet. Ik denk dat je hem een mooi kado hebt gegeven door hem niet meer wakker te laten worden, maar hem onwetend van alles en pijnvrij te laten gaan.
Nadia_dc
Geplaatst: 22-09-15 20:25
Owjee sterkte!! Nooit leuk om zo iets jongs al te moeten laten gaan
Mowgli4
Geplaatst: 22-09-15 20:30
wat een vreselijk naar bericht!! ik heb met tranen in mijn ogen dit gelezen, maar wat een diep respect!! dat je hem alsnog die operatie gegund hebt. hij is nu gelukkig weer pijnvrij. alsnog heel veel sterkte!!
Fotsy
Geplaatst: 22-09-15 21:17
veel sterkte, helaas weten velen van ons hoe het voelt, die leegte, ongeloof, gemis, pijn en verdriet, al die vragen die door je hoofd spoken. Dit zal zijn tijd nodig hebben en moeten slijten meid. Het gemis vervaagt, de leegte wordt opgevuld, het ongeloof krijgt een plaats, de pijn verzacht maar het verdriet zal nooit verdwijnen.