Toevallig moest ik gisteren even aan haar denken. Vond het altijd zo een leuk stel samen met haar veulen. Vroeg me af hoe het met hun zou gaan... Sterkte
Melissa
Geplaatst: 27-07-15 10:25
Kan de topics van "vroeger" nog goed herinneren. Ik las ze graag! Ivanka had zich geen beter baasje kunnen wensen!
Wat een dappere en vooral ook eerlijke beslissing. Houden van is ook loslaten, hoe moeilijk dat ook is. Heb zelf vorig jaar afscheid moeten nemen van mijn paardje, na 6 dagen knokken tegen koliek. En nu nog een shetlander manneke rondlopen die volgende week 30 word. En al 27 jaar in m'n leven. Ik zou me geen voorstelling kunnen en willen maken hoe het is zonder Beauty. Heel veel sterkte de komende tijd en over een poosje kun je terug kijken met een glimlach naar alle mooie dingen die jullie samen hebben meegemaakt.
Jeetje Tinne, wat een verdrietig en moeilijk besluit... je weet dat het er ooit aan zit te komen, maar toch is het nog enorm moeilijk... Die Ivanka, toch wel eens van 'mijn' bokt paarden die ik niet zal vergeten. 10 jaar alweer dat ze haar veulen kreeg, moet je nagaan hoelang ik haar ook al heb 'gekend', want weet die topics nog goed. Ze heeft een prachtige tijd bij je gehad, een heerlijk pensioen zo met haar zo'n en kleine witte vriendinnetje. En jou als baasje. Enorm veel sterkte met dit grote verlies, koester de herinneringen van jullie samen
Tancreda, ja.. 10jaar geleden alweer! Tijd vliegt idd! Blijft idd ontzettend moeilijk, heb op de dag van inslapen nog zo zitten twijfelen wat ik moest doen... Tot ik haar zag, toen wist ik: nu is mijn grens bereikt. Mijn grens tot waar ze vrolijk en fijn kon genieten op de wei, dat was gewoon niet meer. Ze probeerde nog wel, maar ze strompelde echt de wei door. Niet om aan te zien, zo verdrietig... Tranen schieten nog steeds in mn ogen als ik eraan denk. Het is nog steeds zo 'kaal' zonder haar..
De rest is er wel redelijk aan gewend nu. Al hinnikt Aidan nog steeds meer dan normaal en wijken hij en BB nu niet van elkaars zijde .
prouesse
Geplaatst: 06-08-15 19:34
Ach god wat een verhaal, heb het met tranen in mijn ogen gelezen Heel veel sterkte met het verlies!
Ooh nee! We zaten vroeger altijd samen in het kraam topic, en heb je daarna nog vaak gevolgd. Jeetje, de oude garde sterft echt uit zo zeg. Heel veel sterkte met dit verlies, er is niets ergers dan je lieve maatje te verliezen
Oh nee Sanne! Ik bekeek bokt af en toe nog en spiekte dan even in jouw profiel. In de hoop dat alles nog bij het oude was. Nu veelste laat nog een bericht: ik hoop dat het ondertussen een mooi plekje in jullie harten heeft gekregen en dat Aiden er wat rust in heeft. Je was een topeigenaar voor d'r!