Je hebt voor je paard het beste gekozen en ik wil je veel sterkte toewensen, het zal nog even moeilijk blijven maar je weet waarvoor je het hebt gedaan!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:marenmar85 schreef:Tranen in mijn ogen, heel veel sterkte.
Aanstaande donderdag word mijn paard ook ingeslapen![]()
![]()
![]()
Oh..wat erg![]()
Wat zal jij je rot voelen!Heel veel sterkte.Bereid je maar voor een steen in je maag gevoel en compleet in de war
marenmar85 schreef:Tranen in mijn ogen, heel veel sterkte.
Aanstaande donderdag word mijn paard ook ingeslapen![]()
![]()
![]()
Arashah schreef:Maar ik moet zeggen dat ik vrij direct na het inslapen dat ik een rust over me heen heb gehad. Het voelde echt zo: "jij was altijd voor me daar en nu ben ik voor jou daar, slaap goed mijn lieverds!"
pff.. Tranen nu.. Maar ik heb mijn rust omdat ik daarbij was, het is heel zwaar maar na de tijd heb je geen vragen meer en kun je denken aan de mooie momenten.
Citaat:Ook al is het vier jaar geleden, gemis is er altijd. Mijn merrie is nu vijf jaar overleden en mijn pony bijna twee jaar.
Jotoma schreef:TS; wat mooi dat je dit laat zien. Ik kreeg ook echt een brok in mijn keel.
Weet je ook wat er met je paard gebeurd nadat hij is in geslapen? Dan wordt hij neem ik aan ook door de Rendac opgehaald, maar waar verblijft het paard in de tussentijd?