Dank voor de lieve reacties....we gaan verder geen onderzoek doen naar wat er nu aan de hand is geweest..... Die centjes gebruik ik liever voor onze chris.....(fjord)
Wat erg... Wat zullen jullie geschrokken zijn. Heel veel sterkte.
Armitage
Geplaatst: 02-03-15 01:16
Ik weet wat je doormaakt weekend from hell gehad zaterdag mijn Irish Cob ingeslapen vanwege koliek en zondag shetlander overleden aan hartaanval. Maar die zijn wel ouder mogen worden.
Goh wendy wat verschrikkelijk voor jou en Rogier! Ontzettend zonde, het was echt Rogier zijn maatje, heeft alles met hem gedaan en dan is het wel ontzettend sneu dat het zo tot een einde moet komen.. sterkte!
Chris lijkt het allemaal wel te accepteren... Hij lijkt wel zich zelf.... al kun je nooit helemaal goed zien wat er verder in zo'n koppie om gaat... maar 't is wel een koele kikker...die komt er wel! Als het weer het toe laat gaan we van de week eens samen op pad, is hij er ook even echt uit!
(Ik zag dat er geen watermerk in op de foto's stond... deze 2 mooie foto's van Sita zijn gemaakt door Rozemarijn Melissen.)
He getsie, dat is echt een naar begin van een nieuw leven! Hopelijk komt Chris er ongeschonden doorheen en weten jullie ondanks alles de draai weer te vinden! Sterkte!
Hoe verdrietig ook, onze kinderen (3,5 en 5 jaar) hebben haar ook gezien en weten dat ze niet meer terug komt. Iemand op stal vertelde aan de kinderen dat Sita dan een sterretje werd en dat ze haar 's avonds konden zien...... onze dochter ging heel nadenkend kijken, was even stil en kwam met de vraag: Hoe krijgen ze haar daar dan? en wie gaat dat doen? praktisch dilemma voor een 5 jarige..... lekker nuchter....