Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoopC schreef:Het intreden van Atypische Myopathie varieert van 3 dagen tot enkele uren voor de dood, vernam ik?
Toydoll schreef:Nou Geerke![]()
Je zit gewoon in een IM topic te verkondigen dat ze hun paard niet goed hebben verzorgt en door hun schuld dood is, terwijl je feitelijk niets weet?
Misschien heb je gelijk maar vind het knap dat je zulke aannames kan doen op een topic. Ik lees eerlijk gezegt ook nergens dat de moeder niet is gaan kijken, maar vooral dat de TS niet is ingelicht omdat ze niet onnodige zorgen wou aanwakkeren.... Omdat moeders de ponys toch al niet uit elkaar kon halen.
Shirley schreef:Er mag toch wel gezegd worden dat het een vreemde gang van zaken is?
Als ik om negen uur een schaap bij mijn buurman vreemd in het land zie liggen, ga ik na een uurtje al kijken
geerke schreef:JoopC schreef:Het intreden van Atypische Myopathie varieert van 3 dagen tot enkele uren voor de dood, vernam ik?
je hebt eerst met symptomen te maken,paard loopt moeilijk.Als hij de dag ervoor nog rende dan klopt dat dus niet.
Vind het ook vreemd dat je moeder iets in de wei ziet liggen en niet gaat kijken.
Vind het zowiezo een vreemd verhaal.
Shets zijn zo vaak de dupe van mensen die er niet veel vanaf weten.En moeten dat ook soms met de dood bekopen.