Jeetje, de rillingen lopen me over mn rug en de tranen staan in m'n ogen, wat een verhaal! Heel veel sterkte met het verlies van je kleine stoere mannetje...
mala26
Geplaatst: 07-12-14 13:51
ohh wat een verschrikkelijke manier om je pony zo te moeten verliezen. Ontzettend veel sterkte!
Wat n horror verhaal, rillingen lopen ervan over mijn rug..
Onwijs veel sterkte met het verlies !
Esmee_RS
Geplaatst: 07-12-14 14:28
Wat een triest verhaal zeg.. Heel veel sterkte
nOukiee_
Geplaatst: 07-12-14 14:30
Hee lieve meid,
Toen je me opbelde, wist ik niet hoe snel ik naar je toe moest komen! Ik wist meteen dat er iets goed fout was, jij belt mij nooit zomaar in paniek. Die minuten in de auto konden maar niet snel genoeg voorbij zijn. Want ik wilde er gewoon voor je zijn, maar ook met t afscheid nemen zal ik erbij zijn dadelijk!
Ik ga z'n boevenstreken dadelijk ongelofelijk missen in de wei, af en toe stonden we te vloeken over hoe je mini-mannetje t nou weer voor elkaar had gekregen! Maar hij kwam t altijd wel goed maken met z'n lieve hoofdje, en duw met z'n neus als je aan t uitmesten of aan t voeren was, hij wist je altijd wel weer op te vrolijken.
Jou paardjes voelen ook een beetje mij paardjes, sta altijd voor jou en je paardjes klaar.. En dat zal ik ook zeker blijven doen!
Wat ga ik je kleine mini-mannetje, je dondersteentje, je boeffie, maar ook je schatje en je maatje missen zeg!
Lieve Sammy je mag nu genieten op de groene wei, boeffie t gaat je goed!
Meis, heeeeel veeeeeeeeeel sterkte!! Ben er voor je!
Ach meis... Wat verschrikkelijk Dit is echt de nachtmerrie van iedereen. Ook mijn grootste nachtmerrie, die kleine clowntjes zijn zo goed in het ontsnappen en de boel voor de "gek" te houden.
Heel veel sterkte met het verlies van je kleine maatje..
Dit is een grote nachtmerrie.. Neem het jezelf vooral niet kwalijk, die kleintjes blijven boefjes Wat een prachtige pony die jij en je andere paardjes nu moeten missen, ik wil jullie (en jou vooral) heel veel sterkte toewensen