Sterkte, vreselijk om je beste vriend te verliezen.
Mi_Esperanza
Geplaatst: 27-03-14 00:16
Jeetje, heel veel sterkte Ik weet hoe het is om je soulmate zo plotseling te verliezen. Koester de mooie momenten. En in je dromen kan je samen weer de mooiste ritten maken
Oh Willemijn, ik vind het zo erg voor jullie. Ben me kapot geschrokken van je berichtje. Beer was echt een lieverd. Kan me nog goed herinneren dat je hem net had. Lijkt net gisteren. Maar wat zijn jullie naar elkaar toegegroeid. Fijne ritten hebben we gehad. Met de.puzzelrit werd wytse tegen het einde moe, maar die beer ging maar door. Bikkel. Je hebt hem echt hele mooie jaren gegeven. En beslissingen genomen die voor hem het beste waren. Ook de laatste en moeilijkste beslissing. Lieve Willemijn, heel veel sterkte!
Hoe herkenbaar, mijn 24,5 jarige vos ruin heb ik op dezelfde manier verloren. Het was op 11 10 2012 wat mis ik die kerel toch. Veel moed meisje om het een plaatsje te geven, houd je vast aan de prachtige tijd die je met hem gespendeerd hebt, die is onbetaalbaar.
Dankjewel allemaal! Het is een zware week voor ons allemaal hier thuis. Hij was een echt lid van ons gezin. Het voelt nu gewoon zo leeg, ik ben op stal geweest en dat is zo confronterend... Zijn lege stal... De plek waar hij gelegen heeft..
Lieve Willemijn, Beertje heeft bij jou een geweldige tijd gehad. Hij was een stoere lieve pony een echte bikkel. Eerlijk en een alles kunner. Koester de mooie avonturen die je met hem hebt gehad. Beertje was een hele speciale pony.
Je kent mij via Beertje zijn oude baasjes. Je hebt Beer nog 3 hele mooie jaren gegeven en samen veel lol gehad. Hij was je maatje en dat doet heel pijn dat hij er niet meer is.
Ja die band tussen ons was onvoorstelbaar.. En hij liet het nooit vaak merken van die band.. Maar de laatste nacht en middag toen pas liet hij het echt merken.. Lief dier was het echt! Wel een met af en toe een gebruiksaanwijzing maar ik heb veel van hem geleerd
Zo een als hem vind je niet snel meer... Lief maatje!