Lente schreef:Wauw, wat mooi dat Bas hem op die manier een laatste eer heeft kunnen bewijzen. Was hij erg verdrietig? Crev kan echt heel verdrietig worden van dood en lijden.
Hij heeft een paar dagen de tijd gehad om aan het idee te wennen en heeft in die dagen veel gehuild. Nadat hij gisteren naar huis reed heeft hij ook nog even gehuild. En nu is het goed en komt hij zo nu en dan even knuffelen en vragen stellen over Laiser. Wat gaat er nu gebeuren met Laiser? Hoe doen ze dat? Hebben ze dat met paard X dat onlangs is overleden ook gedaan? Waarom doen ze dat zou? Waarom kan een paard nog poepen als hij dood is? Waarom lag er ook een beetje bloed? Ook heeft hij een foto van hem en Laiser bij zijn bed liggen op zijn verzoek. Ook heeft hij gevraagd of ik van de staart van Laiser een knuffeltje voor hem wil maken. Dat wordt nog een uitdaging
En ja, hij zal vast nog komen huilen, dat is prima. Maar ik denk wel dat hij het nu letterlijk af gesloten heeft en weer verder gaat zoals kinderen dat zo mooi kunnen.
Percy schreef:Heel veel sterkte aan jullie hele gezinnetje want dit was toch met recht een gezinslid.
Dat was het zeker!
Gisteren kwam een kleuter bij mij in de klas nog even vertellen dat hij het niet leuk vond voor me, want nu kon ik niet meer met mijn paard in het bos rijden. Nu moest ik zelf gaan lopen als ik naar het bos wilde...