[IM] Dag liefste Caatje, ik mis je... (foto's HypoFocus)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Sabrinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:33

Wat een mooi verhaal en prachtige foto's. Sterkte!

xPabloBokt
Fotograaf

Wow. Bij die laatste foto stokte echt zowaar mijn adem, wat een ingrijpende foto. Wel echt prachtig topic heb je gemaakt. Heel veel sterkte.

elize2310

prachtig. Ik zit met tranen in mijn ogen </3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:34

Prachtige foto's... Mijn paard is op diezelfde datum, welliswaar een maand later, maar ook de 28-12-12 ingeslapen.. Heel emotioneel om dit zo te lezen!

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-14 23:35

Jeetje wat een ontzettend lieve reacties zeg, ik schiet er helemaal van vol. Ik wist niet dat me dat toch zo goed zou doen.

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:35

Wat verschrikkelijk om je lieverd te laten gaan. Precies een maand later moest ik mijn maatje ook laten gaan. Heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen. Hoe triest ook, vind ik de allerlaatste foto echt prachtig. Ze ligt er goed bij met jullie om haar heen (en op de achtergrond jouw ouders? Die ook duidelijk om Caatje gaven). Heel veel sterkte, pijn blijft het nog lang doen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:37

Wat een verdriet, wat een band hadden jullie.

Libbylove

Re: [IM] Dag liefste Caatje, ik mis je... (foto's HypoFocus)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:39

Wauw wat mooi geschreven, een erg mooi eerbetoon.
Ook hier biggelen toch wel een paar tranen over mijn wangen. Wat een mooie foto van jullie met zijn 5en, je hebt een prachtig gezin!

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-14 23:41

Idd, de laatste foto's is heel heftig maar daarom toch ook mooi. Vandaar wel even in een linkje. Dat zijn idd mijn ouders op de achtergrond. Iedere keer als ik hem zie borrelt het verdriet weer boven. We hebben Caat (hij was trouwens een ruin) echt een mooi afscheid kunnen geven waar ik vrede mee heb.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:49

Prachtige foto's en een héél dikke knuffel! :(:)

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:52

Dit is voor mij de eerste keer dat ik reageer op een IM topic. Je verhaal treft me recht in m'n hart.
Een maand voordat jouw vriendje heenging, op 16 oktober 2012, is de mijne gegaan.

Tariq was net als jouw paard vanaf het eerste moment de vriend van onze zoon Thijs. Een zwarte reus van 1.76 en een prematuur kindje met maatje 44. Hij was zo groot als Tariq z'n neus... Toen Thijs een jaar oud was raakte Tariq kreupel en viel van de ene blessure in de andere, tot het moment dat hij niet meer te behandelen was hebben we 2,5 jaar "gedokterd". Behandelingen, therapieen, operaties en stappen stappen stappen.....het kleine ventje stapte vrolijk mee en verwende z'n vriend.

Soms huilt hij nog om z'n paard en ik huil nog altijd mee. Hij was de eerste die voor altijd zou blijven. Het duurde veel te kort.

Heel veel sterkte, Caatje was een pracht dier!

lauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:53

Met tranen in mn ogen je verhaal gelezen. Helaas veel te herkenbaar.
Ontzettend mooie foto's.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:04

Prachtige foto's met een ontroerend verhaal, brok in mn keel hier...

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 00:06

Bobje, Wiek en Saskia, jullie dus ook rond die tijd jullie maatje kwijt geraakt. Wat blijft het toch heftig he. Ik had nooit gedacht dat ik het er nog steeds regelmatig moeilijk mee zou hebben. Het gemis lijkt wel steeds groter te worden. Het besef dat die tijd met elkaar echt nooit meer terug komt.

En helaas als je kids er zo bij betrokken waren, dat valt ook erg zwaar. Jesse heeft het nog bijna wekelijks over z'n grote vriend. 'mama, ik mis hem zo' 'caatie is wel een mooie ster hè' 'waarom is caatie dood?' Pff, moeilijk!

Babsding

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:07

Ik heb een beetje met je mee gehuild toen ik dit las. Heel veel sterkte, een prachtige herrinering aan een superpaard!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:15

Wauw, wat een mooie fotos van je maatje. Alsof hij wist dat hij nog even zijn mooiste smoel moest laten zien. En wat schrijf je pakkend over hem, echt een eerbetoon!

Je zult m nog wel missen, al is je leven gevuld met andere dingen :(:)

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:16

wauw Suus wat heb je dit prachtig verwoord.

Dikke knuf via internet ;(

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:21

heb dit huilend gelezen. de foto's spreken al genoeg. heel veel sterkte en wat had je paard een band met je zoontje zeg. ook een mooie gedachte dat hij ook nog heeft mogen genieten van zo'n prachtig paard op deze wereld!

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:30

Wat een mooi verhaal, zo ontroerend hoe je dit verwoord hebt! Zit ook met tranen, ken je niet eens maar het raakt me heel diep. Respect voor je moedige besluit, hoe moeilijk het ook is... |(

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:35

Ik reageer eigenlijk nooit op dit soort topics, maar na het lezen van deze zat ik toch wel even met een brok in mijn keel.. Heel veel liefs en sterkte.

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 01:34

Marcato schreef:
Bobje, Wiek en Saskia, jullie dus ook rond die tijd jullie maatje kwijt geraakt. Wat blijft het toch heftig he. Ik had nooit gedacht dat ik het er nog steeds regelmatig moeilijk mee zou hebben. Het gemis lijkt wel steeds groter te worden. Het besef dat die tijd met elkaar echt nooit meer terug komt.

En helaas als je kids er zo bij betrokken waren, dat valt ook erg zwaar. Jesse heeft het nog bijna wekelijks over z'n grote vriend. 'mama, ik mis hem zo' 'caatie is wel een mooie ster hè' 'waarom is caatie dood?' Pff, moeilijk!

Ik schreef idd dat 'ze' er goed bij lag, terwijl ik eerlijk waar vermoedde dat het een 'hij' was :o excuus ;)

Maar het gemis lijkt inderdaad steeds groter te worden. Mijn neef heeft een prachtige ring voor me gesmeed met daarin een vlecht van haar staart haar verwerkt. Dat vind ik wel een prettig aandenken. Zo heb ik nog iets tastbaars van haar. Het lijkt me in jouw geval ook erg moeilijk dat je ook nog een kind hebt die jullie 'Caatie' ook zo mist. Het zal nog wel een tijd duren voordat dit verdriet verwerkt is. Sterkte ermee! :(:)

Dany94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 03:21

Wat onwijs mooi geschreven zeg en wat een band, twee vrienden dat zie je zeker! Zit hier ook echt gewoon met tranen in mijn ogen. Prachtig dier, nog veel sterkte.

Open nu de laatste link pas, de tranen gaan nu over mijn wangen. Jeetje wat een heftige foto, je ouders ook op de achtergrond... een heftige maar echt een mooie foto..

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 11:33

Wauw.. Wat ontzettend vol liefde geschreven, de foto's zeggen ook genoeg.

Nog veel sterkte met dit grote verlies!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 11:38

:(:) :(:)

Je hebt het echt heel mooi geschreven, van de link foto kreeg ik toch wel even een brok in mijn keel... Gecondoleerd alsnog!

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 11:40

Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen. Wat heb je het mooi geschreven en wat een prachtige foto's.
Sterkte meid. :(:)