[IM] Na twee jaar strijden is de strijd verloren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LePinto07

Re: Na twee jaar strijden is de strijd verloren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 20:14

Heel veel sterkte met het verlies van je maatje! Heel dapper van je om hem te laten gaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 20:15

heel veel sterkte!! het gaat beter voelen, ik ben trots op je dat je deze beslissing hebt kunnen maken, chapeau!

Aser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 20:15

Jeetje wat erg, Hoe kwam nou dat die kogel van hem niet meer oke was. Ik las in eerste instantie griffelbeen breuk en daarna slecht/scheuren op de kogel, was dit nou door de trap of gevolg van...?

Sterkte met het verlies, dapper

irisje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 20:18

Heel veel sterkte, dat je zo 2013 moest afsluiten.

Botervlootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 20:20

jemig wat een verhaal . Y;(
had wel een beetje een brok in mn keel |(

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 20:24

Wat vreselijk voor je! Hij heeft zo hard gevochten, maar dat maakt het verlies van je maatje niet goed.
Ik weet hoe het is om je beste maatje te verliezen. Ondanks dat heel erg veel sterkte :(:)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-13 20:25

Aser schreef:
Jeetje wat erg, Hoe kwam nou dat die kogel van hem niet meer oke was. Ik las in eerste instantie griffelbeen breuk en daarna slecht/scheuren op de kogel, was dit nou door de trap of gevolg van...?

Sterkte met het verlies, dapper

Saluut was een beetje lomp dus waarschijnlijk flink verstap en toen zijn die scheuren ontstaan, hierdoor is hij links voor gaan overbelasten en daar had hij een ei van die operatie waar zijn pezen over heen liepen dit been kon dat helaas niet hebben en aangezien saluut pas kreupel liep als hij echt niet meer kon lopen waren we gewoon te laat. Na al die keren maanden stil zetten wilde ik hem dat niet meer aandoen zeker ook niet omdat we niet wisten Hoelang hij daarna nog goed zou blijven en dat vond ik been paard waardig bestaan meer zeker omdat hij altijd pas op het uiterste kreupel ging lopen en hij dan dus al lang met pijn liep. Het erge was zijn hoofd wilde nog wel maar zijn lichaam niet meer :(

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 20:26

Veel sterkte met dit verlies, de liefde is van ver door je verhaal heen te voelen :(

Wendy1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 00:16

Lisanne heel veel sterkte met het grote verlies van saluut je hebt gedaan wat je kon doen voor hem :(:)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-13 10:58

Bedankt wendy

NinaQuinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:42

Wat een prachtig paard, nog heel veel sterkte!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 12:46

Inmiddels alweer 6 weken zonder mijn vriendje en jeetje wat doet het pijn ga hem elke dag meer missen mijn kanjer, mijn dominante maar ook zo'n lieve paard Y;(

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-14 19:54

365 dagen geleden om 7:30 zag ik voor het laatst jou vrolijke kop. Dat prethoofd waarmee je naar binnen liep zo zal ik je altijd blijven onthouden. De vragen wat als we dit gedaan hadden, wat als we dat gedaan hadden worden steeds minder. Een plekje heeft het nog niet want god wat mis ik je ontiegelijk veel. Nog steeds voel ik pijn in mijn hart en een steen in mijn maag van het gemis wat jij achterliet. De leegte die jij achter liet word opgevuld door die kleine dondersteen Finley. Ik weet het zeker jij hebt er voor gezorgd dat wij elkaar tegen kwamen hij heeft dezelfde karaktertrekken als jou, het had je broer kunnen zijn. Maar jou vervangen kan hij nooit wij hadden een band die niet te beschrijven was in woorden jij voelde mij aan, jij spiegelde mijn karakter en humeur. Inmiddels geniet je al een jaar van de eeuwige groene weides zonder pijn. En dit is je zo gegund je hebt lang genoeg pijn gehad want ik weet zeker je liet de helft van de pijn niet eens zien. Saluut alweer een jaar zonder jouw en toch voelt het als gisteren dat ik afscheid moest nemen van mijn beste maatje.

Dag clown, dag maatje vergeten zal ik je nooit de laatste woorden die ik tegen je zei 365 dagen geleden.

D'r word gezegd dat niets je zomaar overkomt zonder reden, want dat toeval niet bestaat
Ik heb altijd vertrouwd op mijn kompas maar ik ben wie ik ben vandaag, omdat jij er was.
Een komeet die uit zijn baan raakt door de kracht van een stereen
Een rivier verliest zijn bedding door die ene steen
En ik weet ik ben voor altijd veranderd, voorgoed veranderd
Dat komt door jou alleen.
En nog iets voor ik ga ik vraag vergeving voor de dingen die ik jouw heb aangedaan
We hebben allebei een beetje schuld.
En het doet er ook niet toe het moet zo gaan.

Mis mijn maatje :(