Lieve San
Met een dikke strot en tranen over mijn wangen heb ik je verhaal gelezen. Een verhaal waarvan ik heel veel vanaf de zijlijn heb mogen meemaken. De mindere en soms moeilijke maar zeker ook de vele mooie momenten. Het was soms zo lastig maar heel herkenbaar en vaak was het zo mooi en vooral genieten.
Een klein woordje vanaf de kant, een rode jas, blijven ademen, net dat beetje benodigde vertrouwen geven, ondersteunen, plannen om alles rond te krijgen, met auto's vol verhuizen, grote en kleine wedstrijden, proeven voorlezen, oranje rozetten, pirouettes/wissels die eigenlijk nog helemaal niet gevraagd werden, haar lieve gesnurk tijdens de galop, een snoet in je jaszak kortom teveel om op te noemen. En dan die laatste stap... pff wat was het moeilijk en wat waren jullie samen dapper..... wat een heerlijk stel waar ik ongelofelijk veel van genoten maar ook van geleerd heb. Ik ben erg dankbaar dat ik dit heb mogen meemaken met de welbekende lach en de traan. Ook al is het beter zo we zullen haar nooit vergeten en blijven missen!
dank je wel San en Zouzel
Laatst bijgewerkt door SuperSonny op 28-11-13 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt