Dank voor de berichtjes. Het zal inderdaad een gemis zijn, en de moeilijke momenten zullen blijven omdat ze zolang deel is geweest van mijn leven. Maar het leven wat ze heeft gehad was goed, en daar ben ik blij om Ze is altijd een paard van iedereen geweest, en het doet me goed dat ze door veel mensen gewaardeerd werd.
Ze zal altijd 'bij' me zijn omdat ik enorm veel van haar geleerd heb, niet alleen qua paardrijden maar ook over mezelf en over het leven. Daarvoor blijf ik haar dankbaar
Jeetje, vierentwintig jaar. Wat een cadeau om zo lang van zo'n merrie te mogen genieten! En wat fijn ook dat haar ze zo snel uit heeft mogen stappen zonder lange lijdensweg. Heel veel sterkte Cer
Heel veel sterkte Cer!! Onvoorstelbaar dat ze er niet meer is, maar wat een geluk dat je ook zo mega lang van haar, en zij van jou, heeft mogen genieten!
NienkeV1994
Geplaatst: 16-10-13 00:33
Wauw jullie hebben een lange tijd samen gehad! Maar dat maakt dit afscheid natuurlijk alleen maar moeilijker. Heel veel sterkte met dit verlies
Celiien
Geplaatst: 17-10-13 12:10
Jeetje dit heb ik echt serieus niet meegekregen Sterkte!
smax
Geplaatst: 11-11-13 22:04
Ik kom niet zo vaak op Bokt.... Maar wil je heel veel sterkte wensen met het gemis van Omie!
Vera
Geplaatst: 25-11-13 20:43
Aaah, zie nu pas je bericht.... Omie is niet meer Wat was het een taaie dame met een grote eigen wil. Ik heb altijd diep respect voor haar wijsheid en rechtlijnigheid gehad. Dag lieve Omie...