Sterkte, je paard verliezen is al erg genoeg, maar als er ook nog eens sensatiezoekers bij blijven hangen, bah ik hoop dat je het een plekje kunt geven en aan de mooie momenten met je paard kan terugdenken ipv dit ongeluk
roxiie
Geplaatst: 10-09-13 11:19
Sterkte
Veel mensen menen het recht te hebben om alles maar wereldkundig mét foto's te moeten maken. Triest ja, maar helaas wel de werkelijkheid. K hoop dat je ondanks alles, terug kunt denken aan de mooie momenten met je lieve paardje
Cowgirl
Geplaatst: 10-09-13 11:20
Misschien een hele boze brief sturen naar de kranten, helemaal als je er zelf ook opstaat. Je hebt er immers geen toestemming voor gegeven.
verder heel veel sterkte met het verlies van je paard
Victory-Boy
Geplaatst: 10-09-13 11:22
Boras schreef:
Heel veel sterkte. Wat een nare omstandigheden voor dier en mensen.
Uit respect ga ik niet op zoek naar foto's van het ongeluk.
Heel veel sterkte met het verlies van jullie paard!
Hoe naar het ook is, het is nieuws....net als auto-ongelukken, oorlogen etc... ook daar zien we de beelden van die we liever niet zien, maar het maakt je wel bewuster van dingen. Als ik kijk naar de foto's die RTV Utecht heeft staan op de site vind ik die "netjes", zeker niet paardonwaardig of sensatiebelust. Natuurlijk wil je niet op deze manier in het nieuws, dat wil niemand en dat gun je niemand, maar als ik er naar kijk zie ik mensen (jullie dus) en brandweer die enorm hun best doen en dat mag toch gezien worden?
*feit blijft wel: als jij nadrukkelijk hebt gezegd geen pers, foto's, gedoe te willen, het niet had mogen gebeuren dat het er toch staat.*
de meeste fotos zijn op ons verzoek weer van internet gehaald. de fotos waar sherley helemaal op stond ( al dood) zijn dus verwijderd.
vanavond zal er op het bokt nieuws een bericht komen hierover maar wel vanaf onze perspectief geschreven. zodat wij ons verhaal kunnen vertellen en iedereen kunnen bedanken.
inmiddels zijn we vandaag begonnen aan het wassen van haar staart die we afgeknipt hebben. pfoeh dat was nog een klus zowel fysiek als emotioneel. de kaarsen branden hier in huis en haar staart word opgestuurt naar paardenhaar sieraad.nl om voor ons alle een herdenking te maken ..
Jammer dat ze het niet gered heeft, heel veel sterkte! Je zal je vast ook best hulpeloos gevoeld hebben... Wens jullie allemaal veel sterkte ! En de zogehete paparazi, ja.....hun moeten hun werk doen maar om nou gelijk erop te springen en fotos te willen maken en dwars te zitten pfff. Goed dat je de fotos kon laten verwijderen! ik vind dat zowiezo niet erg netjes zonder de toestemming van de eigenaar om dat te plaatsen. Hopelijk word er een mooi sieraad gemaakt zodat je je paardje altijd bij je hebt!
niemand weet wat er gebeurd is helaas. de draden stonden allemaal nog overeind. ze is zon 500 meter door de sloot gebaggerd naar vooraan de weg. hiervoor is ze ook nog over een brug geklommen die in de sloot lag maar die is ook helemaal kapot... hoe dit precies gebeurd is weet niemand
He wat naar. Je paard verliezen is al erg genoeg, en ik kan me voorstellen dat je niet op de pers zit te wachten. Wel netjes dat ze de meest confronterende foto's hebben verwijderd op internet.
Heel veel sterkte de komende tijd!
Was dit toevallig in Nieuwegein?
heidinuyten
Geplaatst: 10-09-13 17:07
Heel veel sterkte met het verlies, mensen hebben gewoon geen respect meer voor andere, vind het schandalig dat ze jullie niet met rust konden laten.
Percy
Geplaatst: 10-09-13 17:10
Wat een vreselijk nare manier om je paard kwijt te raken. Heel veel sterkte!
Lindaonline
Geplaatst: 10-09-13 17:11
Vreselijk, heel veel sterkte met jullie verlies.
Gwen
Geplaatst: 10-09-13 17:15
Wat verschrikkelijk om dit te moeten meemaken , en dan ook nog eens met zo'n ongelooflijk weinig respect behandeld te worden, vreselijk .
Wat een ongelooflijke walgelijke vertoning van de plaatselijke pers ! Zo'n intiem moment van diep verdriet grondig verpesten door niet in te gaan op de wensen van de betrokkenen... Schandalig.
Dat het nieuws is, dat snap ik. Maar het is ook nieuws zonder schokkende foto's waarvan de betrokkenen hebben gevraagd deze niet te gebruiken. Dieptrieste houding van de pers ter plaatse. Heel erg veel sterkte met het verlies van je mooie merrie, TS...