Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cookies schreef:Zorg dat je dierenarts niet in een keer aan komt met de T61 spuit. Dan loopt je echt veel risico op vechten. Dus eerst een roesje, daar wordt je paard rustig van, dan een narcosemiddel, je paard valt hierbij om en dan pas de T61. Dit laatste is het dodelijke middel.
russel schreef:Ik wil graag weten over ervaringen van het inslapen van je paard.
Gaat dit altijd gepaard met doodsstrijd van het paard? Stel het paard heeft een sterk hart, zal hij dan altijd tegen de medicatie vechten?
Wat kan ik verwachten?
Graag positieve maar ook negatieve ervaringen.
Paard wordt in de wei ingeslapen met weidemaatjes erbij.
Mag ook via pb..
russel schreef:Bedankt voor al jullie reakties. Als ik dit zo lees is het zo definitief, valt me heel erg waar. Zeker omdat hij vanmorgen als zo een fris en sterk paard uit zijn stal komt en ik hem zo zie staan en denk, god wat ben je toch een mooi beest. Maar helaas tegen kanker valt niets te doen....
Terpentijn bedankt voor de tip, die 3 spuiten zal ik zeker vragen.
De dag is nog niet bepaalt zolang ik kan zien dat hij er nog geen last van heeft, want de tumor zit nl in zijn kaak waar nog ruimte in de schedel zit.
terpentijn schreef:Verder ben ik niet tegen slachthuis/schieten op zich, mits men zelf meegaat en zich er van vergewist dat het allemaal rustig verloopt en paard ook ECHT is geschoten.
Want ook daar gaan afschuwelijk genoeg dingen anders dan beloofd.....