Potverdorie ik krijg tranen in m'n ogen van je verhaal en die prachtige foto's... Wat heeft je paardje geluk met jou gehad. Veel sterkte en kracht toegewenst..
Daantje, een dikke knuffel voor jou. Je hebt de juiste beslissing genomen, daarom ben je ook zo'n goede baas (geweest).
Kyarahh
Geplaatst: 01-05-13 17:01
Jeetje Danielle, wat heb je het ontzettend mooi verwoord. Met tranen in m'n ogen heb ik je verhaal zitten lezen, wat betekende ze veel voor je zeg.. Toen ik tussen 'actieve berichten' de titel van dit topic zag, dacht ik: "Nee, niet Danielle's Tessa toch?!". Helaas wel dus. Veel sterkte met het verlies van je maatje !
Ontzettend mooi geschreven danielle. Heel veel sterkte toegewenst maar geniet vooral van de mooie herinneringen
DKayleigh
Geplaatst: 01-05-13 23:01
Ik ken je niet danielle, maar onwijs veel sterkte. De tranen lopen over mijn wangen. Hoe gemeen soms iets kan lopen, ik moet er niet aan denken... Nogmaals vee sterkte!
Daan, wat een prachtig topic heb je gemaakt, wauw. Tranen in mijn ogen. Je hebt de juiste beslissing gemaakt, maar oh wat moeilijk voor je. Heel veel sterkte en Tessa had zich geen betere baas kunnen wensen dan jij.
_nvds
Geplaatst: 02-05-13 11:36
Kippenvel ... wat erg. Heel veel sterkte. Ze leek me een top paard!!
Mi_Amore
Geplaatst: 02-05-13 11:37
...
Je hebt me helemaal stil gekregen, tranen in de ogen en een dikke brok in de keel. Wat een eerlijk, pijnlijk en mooi besluit heb je gemaakt.
Ik kan niet anders zeggen dan chapeau, voor jullie beide. Veel sterkte met het verlies, maar treur niet voor wie niet echt weg is. Menig paard droomt van een eigenaar als jij
Dafness
Geplaatst: 02-05-13 11:37
Ik ben niet snel emotioneel bij verhaaltjes en filmpjes maar ik voelde hier wel de emotie in je teksten. Prachtig geschreven en wat een moeilijke beslissing.
Sterkte.
polleman
Geplaatst: 02-05-13 11:41
erg mooi geschreven! heel veel sterkte met dit verlies!!
In jou stuk lees je hoe onwijs veel liefde jij had voor jou merrie! wees trots op haar, en kijk naar alle mooie dingen terug die je met haar gedaan hebt!
Heel veel sterkte
_Ashii_
Geplaatst: 02-05-13 11:43
Pff meid zeg respect! En onwijs veel sterkte met dit verlies!